اطلاعيه مدیریت امور آموزشی دانشگاه در خصوص ثبت نام از پذيرفته شدگان نيم سال اول و دوم رشـته هاي مختلف آزمون سراسری سال تحصيـلي 1401- 1400 (مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته ،کارشناسي پيوسته، دکتري عمومي و پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی )
با سلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه . به اطلاع پذیرفته شدگان محترم می رساند: به دلیل شیوع بیماری کرونا و برای قطع زنجیره انتقال این بیماری مقرر شده است ثبت نام از پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1401-1400 مطابق سال گذشته به صورت غیر حضوری و از طریق ثبت نام اینترنتی انجام شود. شایان ذکر است صرفا از اتباع محترم خارجی (با توجه به توضیحات ذیل اطلاعیه) ثبت نام حضوری انجام می شود.
مراحل ثبت نام:
مرحله اول(اقدامات قبل از ثبت نام اینترنتی) :
الف)تمامی پذيرفته شدگان به جز پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته، پس از اعلام نتايج از طريق سازمان سنجش ، مي بايد برای دریافت تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی خود ،به صورت الکترونیکی از وزارت آموزش وپرورش ، به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم و پیش دانشگاهی) برای داوطلبین نظام جدید و نظام قدیم به آدرس http://emt.medu.ir مراجعه کرده وپس از پر کردن فرم مربوط ، کد رهگیری دریافت وسپس کد دریافتی را در قسمت مربوط در سامانه ثبت نامی درج کنند.
توجه : برابر نامه شماره 105320/460 مورخ 1400/06/29 وزارت آموزش وپرورش ،پذیرفته شدگان از تاریخ 1400/07/03 با مراجعه به سامانه " تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش" به آدرس https://emt.medu.ir با انتخاب گزینه "سوابق فارغ التحصیلی"، اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ التحصیلی وگواهی محل های تحصیلی دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) ،به دانشگاه محل پذیرش خود نمایند که پس از کامل شدن فرایند و پرداخت هزینه ،کد پیگیری و تاییدیه پرداخت در اختیار ایشان قرار می گیرد و می باید این تاییدیه را در سامانه ثبت نام و در قسمت "اسکن مدارک" بارگذاری نمایند .
تبصره: آن دسته از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته که دانش آموخته مقطع کاردانی از دانشگاه دیگری به غیر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند برای ارسال تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبلی(کاردانی) می باید از نامه شماره 281780/1400 مورخ 1400/06/14 مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه "فرم درخواست تاییدیه تحصیلی وریزنمرات " پرینت تهیه نموده و پس از تکمیل ، برای ثبت در دبیرخانه به دانشگاه مقطع قبلی ارائه نمایند .سپس درخواست تکمیل شده را (با امضاء و شماره و تاریخ و مهر دانشگاه در قسمت مشخص شده) اسکن کرده و در سامانه ثبت نام در قسمت اسکن یا الصاق تصاویر مدارک) بارگذاری نماید. (لینک نامه و فرم مذکور )
ب) تمامی پذيرفته شدگان کد رشته هاي داراي تعهد خاص ( 30% مناطق محروم) در رشته پزشکي، دندانپزشکي ، داروسازي و علوم آزمایشگاهی ملزم به سپردن تعهد محضری به میزان سه برابرمدت تحصیل به شهرستان منطقه محروم خود هستند و بايد از دو برگ فرمهای تعهد محضری (فرم شماره 14) پرینت تهیه و به همراه دو نفر ضامن واجد الشرایط ( با هماهنگی دفتر امورحقوقی دانشگاه منطقه محروم) ،به یکی از دفاتر اسناد رسمی شهر خود مراجعه کرده و پس از ثبت تعهد نامه در دفترخانه ،یک نسخه از تعهد ثبت شده را به دفتر امور حقوقی دانشگاه /دانشکده منطقه محروم تحویل دهند وسپس تاییدیه رسمی دانشگاه مذکور و تصویر تعهد محضری رادر سامانه در قسمت "اسکن مدارک" بارگذاری کنند و تصویر تعهد نامه و اصل نامه تایید امور حقوقی دانشگاه منطقه محروم را به همراه سایر مدارک به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (که در ذیل اطلاعیه به صورت کامل درج شده است)از طریق باجه های پستی دولتی ارسال نمایند.در غیر این صورت از ثبت نام آنان جلوگیری می شود.شایان ذکر است که اسامی پذیرفته شدگان با این سهمیه قبلا به دانشگاه های مناطق محروم ارسال شده است.پذیرفته شدگان در صورت داشتن سوال های مرتبط می توانند بر اساس رشته قبولی با تلفن کارشناسان مربوط که در انتهای اطلاعیه آمده است تماس بگیرند. (لینک راهنمای متعهدین سهمیه بومی)
ج)پذیرفته شدگان مرد، علاوه بر مدارک خواسته شده می باید بر اساس فرایند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود ،از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند.
توجه: در صورت وجود مشکل در فرایند فوق، می توانند مدارک ذیل را نیز برای درخواست معافیت تحصیلی و صدور آن از سوی پلیس +10 به صورت جداگانه آماده داشته باشند.
1) فرم شماره 4 معافیت دوران تحصیل پیش دانشگاهی را از آموزش و پرورش محل تحصیل خود دریافت کنند و برای ارائه به پلیس +10 با خود به همراه داشته باشند.(پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی :کپی مدرک فارغ التحصیلی مقطع کاردانی )
2) از فرم درخواست معافیت تحصیلی (فرم شماره 20 )(لینک یا تصویر فرم)دوسری پرینت تهیه کرده وپس از تکمیل ، با در دست داشتن فرمها ، به همراه یک سری کپی مدارک پیش دانشگاهی دیپلم، کارت ملی، شناسنامه و چهار قطعه عکس به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند و پس از ارائه مدارک، مجوز ثبت نام موقت را دریافت و در سامانه قسمت" اسکن مدارک "بارگذاری نمایند.
توجه : فقط پس از دریافت مجوز مربوط از سامانه یاد شده بالا ویا از دفاتر پلیس +10 ادامه فرایند ثبت نام امکان پذیر خواهد بود.لازم است تصویر مجوز ثبت نام موقت و یا معافیت تحصیلی را در سامانه بارگذاری کرده و اصل آن را به همراه سایر مدارک از طریق باجه های پستی دولتی به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در ذیل اطلاعیه به صورت کامل درج شده است ارسال نمایند.
3)همچنین پذیرفته شدگان در حال خدمت سربازی بایداز فرم شماره (ب )(لینک )پرینت تهیه کرده و پس از مراجعه به یگان مربوط ،پاسخ نامه ترخیص از محل خدمت و مجوز ثبت نام و ادامه تحصیل از حوزه نظام وظیفه شهرستان مربوط را دریافت و درسامانه بارگذاری نمایند و اصل آن را به همراه سایر مدارک از طریق باجه های پستی دولتی به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در ذیل اطلاعیه به صورت کامل درج شده است ارسال نمایند.بدیهی است ثبت نام نهایی این افراد پس از ترخیص از محل خدمت انجام می پذیرد.
د)کليه شاغلان و کارکنان و نيز استفاده کنندگان از سهميه بهياري بايد علاوه بر مدارک خواسته شده در سايت سازمان سنجش، موافقت نامه بدون قيد و شرط از بالاترين مقام مسئول اداری محل خدمتي خود، مبني بر بلامانع بودن ثبت نام و ادامه تحصيل در رشته پذيرفته شده را، دریافت و تصویر آن را درسامانه بارگذاری کرده و اصل آن را به همراه سایر مدارک از طریق باجه های پستی دولتی به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در ذیل اطلاعیه به صورت کامل درج شده است ارسال کنند. بديهي است در غير اين صورت به هيچ عنوان از فرد ذينفع ثبت نام انجام نخواهد شد.
تمامی پذيرفته شدگان گرامي نيم سال اول ودوم سال تحصيلي 1401-1400 باید با آماده نمودن مدارکي که سازمان سنجش اعلام کرده است(لینک اطلاعیه مدارک لازم از سازمان سنجش کنکور سراسری )(لینک اطلاعیه مدارک لازم از سازمان سنجش کاردانی به کارشناسی ) (لینک اطلاعیه پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی) ازتاریخ 1400/07/08 تاتاریخ 1400/07/17 با دقت براي ثبت نام به صورت اينترنتي اقدام نمایند.
تذکر مهم : ثبت نام اينترنتــــــي صرفا از روز .پنجشنبه 8 مهر ماه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز شنبه 17 مهر ماه فعال است و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.
مرحله دوم : ثبت نام اينترنتي:
الف)مراجعه به سامانه ثبت نامی سیپاد به آدرس https://sipad.mums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew باورود کدملی به عنوان شناسه وشماره شناسنامه به عنوان رمز عبور
راهنمای تصویری ثبت نام اینترنتی به آدرس :
https://www.aparat.com/v/InYpv
توجه:پذیرفته شده گرامی ملزم است تمام مراحل ثبت نام اوليه اينترنتي را طبق راهنماي ثبت نام (با تکميل دقيق فرمهاي ثبت نامي و بارگذاری اسکن خوانای مدارک مورد نياز) از ابتدا تا انتها انجام دهد وکد رهگیری را دریافت نماید. بدیهی است مسئولیت صحت ثبت نام اینترنتی به عهده دانشجو بوده و مشکلات ناشی از هرگونه اشتباه نیز به عهده وی خواهد بود.
توجه: ثبت نام نکردن به صورت اینترنتی تا تاریخ1400/07/17 به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
تذکر مهم: دانشجویان باید در ثبت شماره همراه و آدرس خود در پورتال آموزشی دقت کنند و در صورت هرگونه تغییر شماره همراه ، آدرس محل سکونت و... در طول مدت تحصیل اصلاحات لازم را از طریق آموزش دانشکده در سامانه آموزشی انجام دهند. یادآور می شود پذیرفته شده باید کلیه فرم های مورد نیاز و در انتها فرم ثبت نام اینترنتی را از سامانه دانلود نموده و پس از تکمیل، مجددا در قسمت مربوطه بارگذاری کند و اصل آن را به همراه سایر مدارک از طریق باجه های پستی دولتی به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در ذیل اطلاعیه به صورت کامل درج شده است ارسال نماید.
ب) کليه پذيرفته شدگان نيمسال اول و دوم رشته هاي پرديس خودگردان و مازاد بر ظرفيت (شهريه پرداز) مي بايد شهريه تعيين شده را براي اولين نيم سال تحصيلي خود، به صورت علی الحساب طبق جدول شماره4 از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واريز کنند. بديهي است درصورت پرداخت نکردن شهريه يک نيمسال ،به هيچ عنوان ثبت نام انجام نخواهد شد. شايان ذکر است شهريه مذکور بایدبه صورت کامل واريز شود و به هيچ عنوان تقسيط نمي شود.
توجه: اتباع خارجي پذيرفته شده در آزمون سراسری مي بايد قبل از ثبت نام اینترنتی ، شخصا با در دست داشتن اصل گذرنامه به مدیریت امور بین الملل اداره کنسولی واقع در ساختمان قریشی دانشگاه 18 مراجعه فرمایند. و پس از اخذ رسید تأیید صلاحیت از امور بین الملل دانشگاه و پس از هماهنگی مربوط، با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس : مشهد - ميدان آزادی، پردیس دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد- ساختمان مرکزی دانشگاه شماره 3 (دانشکده داروسازی قدیم) مديريت امور آموزشي ، طبقه همکف خانم خزاعی جهت انجام ثبت نام مراجعه نمايند.
*لازم به یادآوری است ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون تاییدیه صلاحیت امور بین الملل دانشگاه امکان پذیر نیست.
مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری اتباع خارجی:
- اصل و کپی پاسپورت و مدارک اقامتی و هویتی
- اخذ رسید و ارائه تأییدیه صلاحیت از امور بین الملل دانشگاه
- اخذ رسید تأییدیه مدرک تحصیلی از سامانه آموزش و پرورش(https://emt.medu.ir)
- ارائه یک قطعه عکس جهت معرفی به آزمایشگاه و تحویل جواب آزمایشات
- اصل مدرک تحصیلی یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی و دیپلم
- اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی و دیپلم
- تکمیل فرم شماره 15 دستورالعمل ثبت نامی آزمون سراسری سال 1400 برای متقاضیان افغانی و عراقی
- تکمیل فرم تعهد نامه پیوست (لینک تعهدنامه اتباع خارجی)
- 4 قطعه عکس
شهريه مصوب رشته هاي پرديس خودگردان (ظرفیت مازاد)در سال تحصيلي 1401-1400(به صورت علي الحساب):
-دانشجویان شهریه پردازو اتباع غیر ایرانی می باید براساس جدول شماره 4 از طریق درگاه اینترنتی دانشگاه شهریه تحصیلی خودرا در سامانه ثبت نامی از قسمت" پرداخت الکترونیک "پرداخت کرده و رسید تراکنش آن را به همراه سایر مدارک از طریق باجه های پستی دولتی به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در ذیل اطلاعیه به صورت کامل درج شده است ارسال نمایند.
-ضمناً پرديس خودگردان دانشگاه، هيچگونه تعهدي در قبال تامين خوابگاه، سلف سرويس و اياب و ذهاب دانشجويان شهریه پرداز ندارد.
-در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی شهریه متغیر سالانه براساس آخرین مصوبات هیات امنا/ هیات رئیسه دانشگاه افزایش خواهد داشت.
تذکرات خیلی مهم :
1-شهریه ثبت نامی در نیم سال اول قابل تقسیط نیست.
2-در صورتی که دانشجوپس از شروع به تحصیل از ادامه تحصیل منصرف شود می باید کل شهریه ثابت تا پایان تحصیل را به عنوان خسارت پرداخت کنند.
جدول شماره 4 :مبلغ شهریه تحصیلی دانشجویان شهریه پرداز
رشته تحصيلي |
پزشکي |
دندانپزشکي |
داروسازي |
ساير دانشکده ها، مقطع کاردانی ،کارشناسي پيوسته و ناپيوسته |
شهريه يک نيمسال(1ترم) |
155,925,000 ریال |
75,075,000 ریال |
یادآوری1:بعد از اتمام ثبت نام اینترنتی از فرم مشخصات فردی پرینت گرفته و اصل آن را همراه با سایر مدارک پست نمایید.
یادآوری2: ثبت نام از پذیرفته شدکان براساس تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی (انتقالی - انتقالی مشروط )
درصورتی که اسامی آنان از طریق سازمان سنجش در مهلت مقرر به این دانشگاه واصل شود، مشابه سایر دانشجویان باید پس از انجام ثبت نام اینترنتی و بارگذاری کلیه مدارک ومستندات مربوط وهمچنین مدارک مربوط به تسهیلات هیات علمی (...)اصل همه مدارک را از طریق باجه های پستی دولتی به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در ذیل اطلاعیه به صورت کامل درج شده است ارسال نمایند.
مرحله سوم : ارسال اصل کلیه مدارک ثبت نامی از طریق باجه های پستی دولتی
کلیه پذیرفته شدگان موظفند پس از طی مراحل ثبت نام اینترنتی ، اصل مدارک و مستندات لازم را برابر دستورالعمل ثبت نامی به مسئول مربوط در باجه های پستی دولتی تحویل داده ، تا در صورت تایید مسئول مربوط ، به صورت پست ویژه و در مناطقی که فاقد امکانات پست ویژه هستند به صورت پست پیشتاز به مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به آدرس ذیل ارسال و رسید بارکد دار دریافت ونزد خود نگهداری کنند.(کپی و کپی برابر با اصل مدارک قابل پذیرش نیست)
آدرس پستی: مشهد، ميدان آزادی، پردیس دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد، ساختمان مرکزی شماره سه، (دانشکده داروسازی قدیم) مديريت امورآموزشي دانشگاه علوم پزشکي مشهد- کدپستي:9177948954
*
دانشجویان روزانه متقاضي استفاده از امکانات صندوق رفاه دانشجويان (وام ها و خوابگاه)، مي بايد با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی شهر محل سکونت خود به همراه یک نفر ضامن نسبت به سپردن تعهد محضری طبق نمونه فرم اقدام فرمایند.
- ضامن باید کارمند رسمی یا پیمانی ، بازنشسته و یا کاسب جواز دار باشد.
- ارائه آخرین حکم کارگزینی برای ضامن کارمند و بازنشسته و پروانه کسب برای ضامن کاسب الزامی است.
لینک دانلود نمونه فرم تعهد محضری
https://v-student.mums.ac.ir/images/v-student/documents/refah/1399.pdf
این فرم باید در یکی از دفاتر اسناد رسمی به طور دقیق و خوانا و درج همه موارد به صورت کامل تنظیم و به ثبت برسد. بدیهی است در صورت عدم مطابقت سند تنظیم شده با نمونه فرم ، برای دریافت تسهیلات موظف به تنظیم مجدد سند می باشید.
دانشجویان غیر بومی می باید ، اصل سند تعهد نامه محضری به انضمام کپي آخرین حکم کارگزيني و يا کپي پروانه کسب ضامن و شماره حساب تجارت خود را جهت ثبت در پرونده به آدرس پستی زیر ارسال نمایند، در غیر این صورت امکان ثبت درخواست وام وجود ندارد.
شماره تلفن اداره رفاه دانشجویان
05188323260
داخلی 141 – 142 -
143
اصل مدارک مربوط به مدیریت امور دانشجویی رابه آدرس مشهد ، میدان آزادی (فلکه پارک) ، پردیس دانشگاه فردوسی ودانشگاه علوم پزشکی مشهد ، ساختمان مرکزی شماره 3 (دانشکده داروسازی سابق) ، طبقه اول ، دبيرخانه معاونت دانشجويي فرهنگي ، اداره رفاه کدپستی 9177943335 ارسال نمایید.
نکات بسیار مهم:
پذیرفته شدگان عزیز می باید پس از اطمینان از ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک خواسته شده در سامانه آموزشی مدیریت امور آموزشی دانشگاه، نسبت به مراجعه به باجه های پستی وارائه مدارک ومستندات جهت ارسال پستی اقدام فرمایند.
از تمام مدارکی که پست می کنید برای خودتان کپی تهیه و نزد خود نگهدارید.
پذیرفته شدگان عزیز می باید با ارائه اصل شناسنامه وکارت ملی هوشمند خود به مسئول مربوطه در باجه های پستی دولتی ، تصاویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر پشت و روی کارت ملی را برابر با اصل کرده وفقط تصاویر کپی برابر اصل شده را به همراه سایر مدارک لازم (برابر دستورلعمل ثبت نامی مندرج در سایت سازمان سنجش) به مسئول باجه های پستی دولتی ارائه کنند تا به آدرس یاد شده ارسال شود.
از نوشتن عنوان رشته قبولی ، روی پاکت پستی ارسال مدارک ، توسط مسئول مربوطه در باجه های پستی اطمینان حاصل نمایید.
توجه مهم : شایان ذکر است تا رسیدن اصل مدارک به مدیریت امور آموزشی دانشگاه ، ثبت نام دانشجو موقت بوده وپس از رسیدن اصل مدارک وکامل بودن مدارک ، ثبت نام دانشجو قطعی می شود. مسئولیت ارسال کلیه مدارک از طریق پست و در پی آن پیگیری لازم تا رسیدن مدارک به مدیریت امور آموزشی به عهده پذیرفته شده خواهد بود و این دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.
توجه مهم: در صورتی که پذیرفته شده ، اصل مدارک تحصیلی و ثبت نامی خود را برای دانشگاه پست نکند ، ثبت نام وی قطعی نشده و منصرف از تحصیل تلقی می شود.
يادآوري مي شود به منظور حفظ سلامت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی ، مراجعه حضوری پذیرفته شدگان وخانواده ایشان ، به محل ثبت نام اکيداً ممنوع است. و به هیچ وجه ثبت نام حضوری انجام نخواهد شد.
پذيرفته شدگان گرامی در مهلت ثبت نام اینترنتی : درصورت داشتن سوال های مرتبط با خوابگاه ،تغذیه ، فرهنگی و ..... با شماره 38823260 و در صورت داشتن سوالهای مرتبط با مسائل آموزشی براساس رشته قبولی با شماره های ذیل تماس بگیرند.
کارشناس مربوطه |
رشته تحصیلی |
شماره تماس |
آقای عزت رحیمی |
پزشکی |
31409244 |
آقای حسن زاده |
پزشکی |
31409245 |
آقای میلانی |
دندانپزشکی |
31409252 |
خانم حسینی |
داروسازی |
31409238 |
آقای کوروش نیا |
دانشکده علوم پیرا پزشکی شامل رشته های ،فیزیوتراپی ،بینایی سنجی ،علوم آزمایشگاهی ،پرتو شناسی ،مدارک پزشکی ،فناوری اطلاعات سلامت ،کار درمانی ،گفتار درمانی |
31409242 |
آقای رضوانی |
دانشکده پرستاری مشهد شامل رشته های پرستاری ،مامایی ،هوشبری ،اتاق عمل ،فوریت های پزشکی و دانشکده پرستاری کاشمر |
31409250 |
خانم سعادت |
دانشکده بهداشت و دانشکده پرستاری قوچان ، مجتمع های آموزش عالی سلامت خواف و درگز |
31409236 |
خانم خزاعی |
خدمات آموزشی اتباع خارجی |
38800291 |
همچنین درصورت داشتن سوال های مرتبط با سامانه می توانند با واحد فناوری اطلاعات به شماره های 31409232-31409280-31409141
از کلیه پذیرفته شدگان عزیز (و خانواده های محترم) تقاضا می شود اطلاعیه های مربوط را با دقت مطالعه نمایند و از مراجعه حضوری به مدیریت امور آموزشی و واحد های آموزشی دانشگاه برای هرگونه سوال جدا خودداری فرمایند. شایان ذکر است مقررات و آیین نامه های آموزشی کلیه رشته ها در سایت مدیریت امور آموزشی دانشگاه قرار دارد (لینک مربوط) و مطالعه آنها برای تمامی دانشجویان الزامی است.
توجه: ارائه واحد های درسی و شروع نیمسال اول 1401-1400 برای پذیرفته شدگان عزیز به صورت مجازی خواهد بود و در صورت هر گونه سوال در این مورد می توانند با واحد های آموزشی دانشکده های مربوطه (شماره تماس دانشکده ها در سایت دانشگاه موجود است)تماس بگیرند.
با آرزوی موفقت
مدیریت امور آموزشي دانشگاه علوم پزشکي مشهد