معاونت آموزشی

اطلاعيه مدیریت امور آموزشی دانشگاه در خصوص ثبت نام از پذيرفته شدگان رشته های کارشناسی ناپیوسته آزمون سراسری سال تحصيـلي 1404- 1403

 

 با سلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، فرآیند ثبت نام به شرح ذیل اعلام می شود: 

مراحل ثبت نام :

مرحله اول(اقدامات قبل از ثبت نام اینترنتی) :

الف-  آن دسته از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته که دانش آموخته مقطع کاردانی از دانشگاه دیگری به غیر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند برای ارسال تاییدیه تحصیلی  و ریزنمرات مقطع قبلی(کاردانی) می باید از نامه شماره 6988/آ/ص/101 مورخ 28/05/1403  مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه "فرم درخواست تاییدیه تحصیلی وریزنمرات " (لینک دانلود در پایین صفحه) پرینت تهیه نموده و پس از تکمیل ، برای ثبت در دبیرخانه به دانشگاه مقطع قبلی  ارائه نمایند .سپس درخواست تکمیل شده را (با امضاء و شماره و تاریخ و مهر دانشگاه در قسمت مشخص شده) اسکن کرده و در سامانه ثبت نام  در قسمت اسکن یا الصاق تصاویر مدارک بارگذاری نماید.

 * پیگیری های لازم تا رسیدن پاسخ استعلام  و تاییدیه  مقطع قبلی به این دانشگاه ، به عهده شخص دانشجو است.

تذکر مهم: لازم است دانشجو شماره وتاریخ ثبت درخواست فوق در دانشگاه محل تحصیل قبلی را هنگام ثبت نام اینترنتی در  سامانه آموزشی سیپاد بارگذاری  و در زمان ثبت نام حضوری تصویر نامه مذکور را تحویل نماید.

ب- پذیرفته شدگان ذکور مشمول نظام وظیفه می بایست براساس فرآیند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند. در زمان ثبت درخواست برای معافیت تحصیلی تاکید می شود نام دانشگاه علوم پزشکی مشهد- خراسان رضوی دارای شناسه اینترنتی 246748 با شناسه سازمانی 169 درج شود.

مشمولین محترم پس از انجام مراحل ذیل در سامانه و اعلام پیامک ارسال به دانشگاه با جناب آقای صفایی رابط محترم نظام وطیفه به شماره تلفن 05131409248 به منظور تایید معافیت تحصیلی تماس بگیرید.

ترخیص از حوزه نظام وظیفه:

افراد پس از تایید وضعیت معرفی به یگان در سامانه سخا به آدرس Sakha.epolice.ir به نظام وظیفه شهر خود مراجعه نموده و پس از تایید این دانشگاه چاپ برگه معافیت تحصیلی خود را دریافت و در سامانه ثبت نام بارگذاری نماید.

توجه :  فقط پس از دریافت مجوز مربوط از سامانه یاد شده بالا ادامه فرایند ثبت نام امکان پذیر خواهد بود.لازم است تصویر مجوز ثبت نام موقت و یا معافیت تحصیلی را  در سامانه بارگذاری کرده و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند.

د- کليه شاغلان و کارکنان دستگاه های دولتی بايد علاوه بر مدارک خواسته شده در سايت سازمان سنجش، موافقت نامه بدون قيد و شرط از بالاترين مقام مسئول اداری محل خدمتي خود، مبني بر بلامانع بودن ثبت نام و ادامه تحصيل در رشته پذيرفته شده را، دریافت و تصویر آن را درسامانه بارگذاری کرده  و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند .

مرحله دوم :  ثبت نام اينترنتي:

الف: با مراجعه به سایت http://ums.mums.ac.ir/stdnew   (گزینه پذیرش انتخاب شود و در فیلد شماره شناسنامه وکد ملی درج شود) نسبت به تکمیل دقیق فرمهای ثبت نامی و اطلاعات پذیرش اقدام نمایید.


توجه:پذیرفته شده گرامی ملزم است شخصا تمام مراحل ثبت نام اوليه اينترنتي را طبق راهنماي ثبت نام (با تکميل دقيق فرمهاي ثبت نامي و بارگذاری اسکن خوانای مدارک مورد نياز) از ابتدا تا انتها انجام دهد وکد رهگیری را دریافت نماید. بدیهی است مسئولیت صحت ثبت نام اینترنتی به عهده دانشجو بوده و مشکلات ناشی از هرگونه اشتباه نیز به
عهده وی خواهد بود.

تذکر مهم :ثبت نام اينترنتــــــي  صرفا از ساعت 10 صبح روز شنبه 15 دی تا روز دوشنبه 24 دی ماه فعال است و این مهلت قابل تمدید نمی باشد.

عدم ثبت نام  به صورت اینترنتی تا تاریخ 24 دی ماه1403  به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

توجه : دانشجویان باید در ثبت شماره همراه و آدرس خود در پورتال آموزشی دقت کنند و در صورت هرگونه تغییر شماره همراه ، آدرس محل سکونت و... در طول مدت تحصیل اصلاحات لازم را از طریق آموزش دانشکده در سامانه آموزشی انجام دهندیادآور می شود پذیرفته شده باید کلیه فرم های مورد نیاز و در انتها فرم ثبت نام اینترنتی  را از سامانه دانلود نموده و پس از تکمیل،  مجددا در قسمت مربوطه بارگذاری کند و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند

ب: کليه پذيرفته شدگان رشته هاي پرديس خودگردان و مازاد بر ظرفيت (شهريه پرداز) مي بايد شهريه تعيين شده را براي اولين نيم سال تحصيلي خود، به صورت علی الحساب طبق جدول ذیل از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واريز کنند. بديهي است درصورت پرداخت نکردن شهريه يک نيمسال ،به هيچ عنوان ثبت نام انجام نخواهد شد. شايان ذکر است شهريه مذکور بایدبه صورت کامل واريز شود و به هيچ عنوان تقسيط نمي شود.

 

شهريه مصوب رشته هاي پرديس خودگردان (ظرفیت مازاد)در سال تحصيلي 1403-1402(به صورت علي الحساب):

-دانشجویان شهریه پرداز می باید براساس جدول شماره 1 از طریق درگاه اینترنتی دانشگاه شهریه تحصیلی خودرا در سامانه ثبت نامی از قسمت" پرداخت الکترونیک "پرداخت کرده و رسید تراکنش آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند.

-ضمناً پرديس خودگردان دانشگاه، هيچگونه تعهدي در قبال تامين خوابگاه، سلف سرويس و اياب و ذهاب دانشجويان شهریه پرداز  ندارد.


-
در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی شهریه متغیر  سالانه براساس آخرین مصوبات هیات امنا/ هیات رئیسه  دانشگاه افزایش خواهد داشت

تذکرات خیلی مهم :

  • شهریه ثبت نامی در نیم سال اول قابل تقسیط نیست.
  • در صورتی که دانشجو پس از شروع به تحصیل از ادامه تحصیل منصرف شود می باید کل شهریه ثابت تا پایان تحصیل را به عنوان خسارت پرداخت کنند.

جدول شماره 1 :مبلغ علی الحساب شهریه تحصیلی دانشجویان شهریه پرداز

 

کلیه رشته های کارشناسی ناپیوسته

شهريه يک نيمسال

180000000 ریال

 
یادآوری:بعد از اتمام ثبت نام اینترنتی از فرم مشخصات فردی پرینت گرفته و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند .


پذيرفته شدگان گرامی در مهلت ثبت نام اینترنتی درصورت داشتن  سوال های مرتبط با سامانه ثبت نامی می توانند با همکاران محترم واحد رایانه به شماره های 31409222-31409232 و در صورت داشتن سوالهای مرتبط با مسائل آموزشی با کارشناس محترم رشته تماس بگیرند.

 

کارشناس رشته

تلفن تماس

پذیرفته شدگان رشته بهداشت

جناب آقای تعدادی

   31409333 – 051

پذیرفته شدگان رشته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی

سرکار خانم سعادت نیا

   31409237 – 051

 

 مرحله سوم :  ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک:

لازم است پذیرفته شدگان محترم در تاریخی که متعاقبا از طریق همین درگاه اطلاع رسانی خواهد شد، شخصا با دردست داشتن اصل مدارک هویتی و  ثبت نامی  جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک به آدرس: مشهد – بلوار وکیل آباد - بلوار باهنر- پردیس فردوسی – ساختمان مرکزی شماره 3 دانشگاه علوم پزشکی مراجعه نمایند.

از کلیه پذیرفته شدگان عزیز (و خانواده های محترم) تقاضا می شود اطلاعیه های مربوط را با دقت مطالعه نمایند و از مراجعه به مدیریت امور آموزشی و واحد های آموزشی دانشگاه برای هرگونه سوال جدا خودداری فرمایند. شایان ذکر است مقررات و آیین نامه های آموزشی کلیه رشته ها در سایت مدیریت امور آموزشی دانشگاه قرار دارد و مطالعه آنها برای تمامی دانشجویان الزامی است.

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

 فرم های پیوست:

  نامه شماره 6988/آ/ص/101 مورخ 28/5/1403 درخواست تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی

فرم درخواست تاییدیه تحصیلی

فرم شماره 1

فرم شماره 2

فرم شماره 3

فرم شماره 4

فرم شماره 5

فرم شماره 6