با سلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، فرآیند ثبت نام به شرح ذیل اعلام می شود:
مرحله اول(اقدامات قبل از ثبت نام اینترنتی) :
الف) تمامی پذيرفته شدگان آزمون سراسری پس از اعلام نتايج از طريق سازمان سنجش ، مي بايد برای دریافت تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی خود به صورت الکترونیکی از وزارت آموزش وپرورش ، به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم و پیش دانشگاهی) به آدرس http://emt.medu.ir مراجعه کرده وپس از پر کردن فرم مربوط ، کد رهگیری دریافت وسپس کد دریافتی را در قسمت مربوط در سامانه ثبت نامی درج کنند.
ب)پذیرفته شدگان ذکور مشمول نظام وظیفه می بایست براساس فرآیند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند.
توجه: بارگذاری کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (پشت و رو) و یا مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان باشد الزامی است.
پذیرفته شدگان ذکور مشمول نظام وظیفه می بایست براساس فرآیند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند. لطفا دقت فرمایید در زمان ثبت درخواست برای معافیت تحصیلی ، نام دانشگاه علوم پزشکی مشهد- خراسان رضوی دارای شناسه اینترنتی 246748 با شناسه سازمانی 169 درج شود.
مشمولین محترم پس از انجام مراحل ذیل در سامانه و پس از پرداخت هزینه الکترونیکی در صورت اعلام پیامک ارسال به دانشگاه، با جناب آقای صفایی رابط محترم نظام وطیفه به صورت حضوری و یا به شماره تلفن 05131409248 به منظور تایید معافیت تحصیلی تماس بگیرید.
ترخیص از حوزه نظام وظیفه:
افراد پس از تایید وضعیت معرفی به یگان در سامانه سخا به آدرس Sakha.epolice.ir توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، به نظام وظیفه شهر خود مراجعه نموده و چاپ برگه معافیت تحصیلی خود را دریافت و در سامانه ثبت نام بارگذاری نماید.
تذکر بسیارمهم به مشمولین نظام وظیفه: در صورت اطلاع ندادن وضعیت معافیت تحصیلی خود به دانشگاه ، عواقب آن متوجه خود فرد مشمول بوده و دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال آن نخواهد داشت.
تمامی پذيرفته شدگان گرامي باید با آماده نمودن مدارکي که سازمان سنجش اعلام کرده است از تاریخ 1403/07/14 لغایت 1403/7/17 براي ثبت نام به صورت اينترنتي اقدام نمایند.
تذکر مهم : ثبت نام اينترنتــــــي صرفا از روز شنبه 14 مهر از ساعت 11 صبح تا ساعت 22 روز سه شنبه 17 مهر ماه فعال است و این مهلت قابل تمدید نمی باشد.
مرحله دوم ( ثبت نام اينترنتی):
مراجعه به سامانه آموزشی سیپاد به آدرس https://sipad.mums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew باورود کدملی به عنوان شناسه وشماره شناسنامه به عنوان رمز عبور
توجه: پذیرفته شده گرامی ملزم است تمام مراحل ثبت نام اوليه اينترنتي را طبق راهنماي ثبت نام (با تکميل دقيق فرمهاي ثبت نامي و بارگذاری اسکن خوانای مدارک مورد نياز) از ابتدا تا انتها انجام دهد وکد رهگیری را دریافت نماید. بدیهی است مسئولیت صحت ثبت نام اینترنتی به عهده دانشجو بوده و مشکلات ناشی از هرگونه اشتباه نیز به عهده وی خواهد بود.
تذکر: ثبت نام نکردن به صورت اینترنتی تا تاریخ 17 مهر به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
تذکر مهم : دانشجویان باید در ثبت شماره همراه و آدرس خود در پورتال آموزشی دقت کنند و در صورت هرگونه تغییر شماره همراه ، آدرس محل سکونت و... در طول مدت تحصیل اصلاحات لازم را از طریق آموزش دانشکده در سامانه آموزشی انجام دهند. یادآور می شود پذیرفته شده باید کلیه فرم های مورد نیاز و در انتها فرم ثبت نام اینترنتی را از سامانه دانلود نموده و پس از تکمیل، مجددا در قسمت مربوطه بارگذاری کند و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند.
یادآوری:بعد از اتمام ثبت نام اینترنتی از فرم مشخصات فردی پرینت گرفته و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند .
تذکر مهم: تکمیل فرم آیین نامه اخلاق و پوشش حرفه ای به همراه امضاء و اثر انگشت و بارگذاری آن روی سامانه سیپاد همچنین ارائه در زمان ثبت نام حضوری الزامی می باشد.
پذيرفته شدگان گرامی در مهلت ثبت نام اینترنتی ، درصورت داشتن سوال های مرتبط با تغذیه ، فرهنگی ، اسکان و ..... با شماره 38823260 و در صورت داشتن سوالهای مرتبط با مسائل آموزشی با جناب آقای تعدادی (کارشناس رشته های بهداشت) به شماره 31409333 و مشکلات سامانه با واحد رایانه با شماره 31409220 تماس حاصل نمایند.
مرحله سوم (ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک):
لازم است پذیرفته شدگان محترم پس از انجام مراحل فوق بر اساس جداول ذیل جهت ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک مراجعه نمایند.
*تذکر مهم: ثبت نام حضوری برای کسانی که ثبت نام اینترنتی را به طور کامل انجام نداده و شماره دانشجویی دریافت نکرده اند به هیچ عنوان انجام نخواهد شد.
روز های ثبت نام:
از ساعت 13-8 |
بر اساس حروف الفبا از الف تا س |
یک شنبه 1403/07/22 |
از ساعت 13-8 |
بر اساس حروف الفبا از ش تا ی |
دو شنبه 1403/07/23 |
آدرس محل ثبت نام:
مشهد مقدس- بلوار باهنر- پردیس دانشگاه فردوسی – ساختمان مرکزی شماره 3
پذیرفته شدگان عزیز (و خانواده های محترم) بسیار تاکید می شود خود فرد قبول شده اطلاعیه های مربوط را با دقت مطالعه نمایند و از مراجعه به مدیریت امور آموزشی و سایر واحد های آموزشی دانشگاه برای هرگونه سوال جدا خودداری نمایید. شایان ذکر است مقررات و آیین نامه های آموزشی کلیه رشته ها در سایت مدیریت امور آموزشی دانشگاه قرار دارد و مطالعه آنها برای تمامی دانشجویان الزامی است.
دریافت فرم های تعهدات کنکور سراسری
مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد