با سلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، فرآیند ثبت نام به شرح ذیل اعلام می شود:
مرحله اول(اقدامات قبل از ثبت نام اینترنتی) :
الف) تمامی پذيرفته شدگان پس از اعلام نتايج از طريق سازمان سنجش ، مي بايد برای دریافت تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی خود به صورت الکترونیکی از وزارت آموزش وپرورش ، به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم و پیش دانشگاهی) به آدرس http://emt.medu.ir مراجعه کرده وپس از پر کردن فرم مربوط ، کد رهگیری دریافت وسپس کد دریافتی را در قسمت مربوط در سامانه ثبت نامی درج کنند.
ب)پذیرفته شدگان ذکور مشمول نظام وظیفه می بایست براساس فرآیند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند.
فایل راهنمای تکمیلی مشمولین نظام وظیفه
- توجه: بارگذاری کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (پشت و رو) و یا مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان باشد الزامی است.
پذیرفته شدگان ذکور مشمول نظام وظیفه می بایست براساس فرآیند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند. در زمان ثبت درخواست برای معافیت تحصیلی تاکید می شود نام دانشگاه علوم پزشکی مشهد- خراسان رضوی دارای شناسه اینترنتی 246748 با شناسه سازمانی 169 درج شود.
مشمولین محترم پس از انجام مراحل ذیل در سامانه و اعلام پیامک ارسال به دانشگاه با جناب آقای صفایی رابط محترم نظام وطیفه به شماره تلفن 05131409248 به منظور تایید معافیت تحصیلی تماس بگیرید.
ترخیص از حوزه نظام وظیفه:
افراد پس از تایید وضعیت معرفی به یگان در سامانه سخا به آدرس Sakha.epolice.ir به نظام وظیفه شهر خود مراجعه نموده و پس از تایید این دانشگاه چاپ برگه معافیت تحصیلی خود را دریافت و در سامانه ثبت نام بارگذاری نماید.
د )کليه شاغلان و کارکنان و نيز استفاده کنندگان از سهميه بهياري بايد علاوه بر مدارک خواسته شده در سايت سازمان سنجش، موافقت نامه بدون قيد و شرط از بالاترين مقام مسئول اداری محل خدمتي خود، مبني بر بلامانع بودن ثبت نام و ادامه تحصيل در رشته پذيرفته شده را، دریافت و تصویر آن را درسامانه بارگذاری کرده و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند.
تمامی پذيرفته شدگان گرامي نيم سال دوم سال تحصيلي 1403-1402 باید با آماده نمودن مدارکي که سازمان سنجش اعلام کرده است ازتاریخ 1402/9/11 لغایت 1402/9/25 با دقت براي ثبت نام به صورت اينترنتي اقدام نمایند.
تذکر مهم : ثبت نام اينترنتــــــي صرفا از روز 1402/9/11 روز 1402/9/25 فعال است و این مهلت غیر قابل تمدید است.
مرحله دوم : ثبت نام اينترنتي:
الف)مراجعه به سامانه ثبت نامی سیپاد به آدرس https://sipad.mums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew باورود شماره ملی به عنوان شناسه وشماره شناسنامه به عنوان رمز عبور
توجه:پذیرفته شده گرامی ملزم است تمام مراحل ثبت نام اوليه اينترنتي را طبق راهنماي ثبت نام (با تکميل دقيق فرمهاي ثبت نامي و بارگذاری اسکن خوانای مدارک مورد نياز) از ابتدا تا انتها انجام دهد وکد رهگیری را دریافت نماید. بدیهی است مسئولیت صحت ثبت نام اینترنتی به عهده پذیرفته شده بوده و مشکلات ناشی از هرگونه اشتباه نیز به عهده وی خواهد بود.
توجه: ثبت نام نکردن به صورت اینترنتی تا تاریخ 1403/9/25 به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
تذکر مهم : دانشجویان باید در ثبت شماره همراه و آدرس خود در پورتال آموزشی دقت کنند و در صورت هرگونه تغییر شماره همراه ، آدرس محل سکونت و... در طول مدت تحصیل اصلاحات لازم را از طریق آموزش دانشکده در سامانه آموزشی انجام دهند. یادآور می شود پذیرفته شده باید کلیه فرم های مورد نیاز و در انتها فرم ثبت نام اینترنتی را از سامانه دانلود نموده و پس از تکمیل، مجددا در قسمت مربوطه بارگذاری کند و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند.
ب)کليه پذيرفته شدگان نيمسال اول و دوم رشته هاي پرداز مي بايد شهريه تعيين شده را براي اولين نيم سال تحصيلي خود، به صورت علی الحساب طبق جدول شماره4 از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واريز کنند. بديهي است درصورت پرداخت نکردن شهريه يک نيمسال ،به هيچ عنوان ثبت نام انجام نخواهد شد. شايان ذکر است شهريه مذکور بایدبه صورت کامل واريز شود و به هيچ عنوان تقسيط نمي شود.
*لازم به یادآوری است ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون تاییدیه صلاحیت امور بین الملل دانشگاه امکان پذیر نیست.
تذکرات خیلی مهم :
- در صورتی که دانشجوپس از شروع به تحصیل از ادامه تحصیل منصرف شود می باید کل شهریه ثابت تا پایان تحصیل را به عنوان خسارت پرداخت کنند.
- یادآوری:بعد از اتمام ثبت نام اینترنتی از فرم مشخصات فردی پرینت گرفته و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند .
- تذکر مهم: تکمیل فرم آیین نامه اخلاق و پوشش حرفه ای به همراه امضاء و اثر انگشت و بارگذاری آن روی سامانه سیپاد همچنین ارائه در زمان ثبت نام حضوری الزامی می باشد.
- پذيرفته شدگان گرامی درصورت داشتن ایراد در سامانه ثبت نامی می توانند با واحد رایانه به شماره های 31409220 تماس حاصل نمایند.
از کلیه پذیرفته شدگان عزیز (و خانواده های محترم) تقاضا می شود اطلاعیه های مربوط را با دقت مطالعه نمایند و از مراجعه به مدیریت امور آموزشی و سایر واحد های آموزشی دانشگاه برای هرگونه سوال جدا خودداری فرمایند. شایان ذکر است مقررات و آیین نامه های آموزشی کلیه رشته ها در سایت مدیریت امور آموزشی دانشگاه قرار دارد و مطالعه آنها برای تمامی دانشجویان الزامی است.
توضیحات و دریافت فرم های تعهدات کنکور سراسری