اطلاعيه مدیریت امور آموزشی دانشگاه در خصوص ثبت نام از پذيرفته شدگان مقاطع کاردانی رشته های بهداشت و فوریت های پزشکی ( نیمه متمرکز) آزمون سراسری سال تحصيـلي 1401- 1400
با سلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، به اطلاع پذیرفته شدگان محترم می رساند:به دلیل شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری مقرر شده است ثبت نام از پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1401-1400 مطابق سال گذشته به صورت غیر حضوری و از طریق ثبت نام اینترنتی انجام شود.
مراحل ثبت نام :
مرحله اول(اقدامات قبل از ثبت نام اینترنتی) :
الف) پذيرفته شدگان ، پس از اعلام نتايج از طريق سازمان سنجش ، مي بايد برای دریافت تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی خود ،به صورت الکترونیکی از وزارت آموزش وپرورش ، به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم و پیش دانشگاهی) برای داوطلبین نظام جدید و نظام قدیم به آدرس http://emt.medu.ir مراجعه کرده وپس از پر کردن فرم مربوط ، کد رهگیری دریافت وسپس کد دریافتی را در قسمت مربوط در سامانه ثبت نامی درج کنند.
توجه : برابر نامه شماره 105320/460 مورخ 29/6/1400 وزارت آموزش وپرورش ،پذیرفته شدگان به سامانه " تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش" به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و با انتخاب گزینه "سوابق فارغ التحصیلی"، درخواست کنند که کارنامه فارغ التحصیلی وگواهی محل های تحصیلی دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) آنان ،به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شود ، بدیهی است پس از کامل شدن فرایند و پرداخت هزینه ،کد پیگیری و تاییدیه پرداخت در اختیار ایشان قرار می گیرد و می باید این تاییدیه را در سامانه ثبت نام و در قسمت "اسکن مدارک" بارگذاری نمایند .
ب) پذیرفته شدگان مرد، ، علاوه بر مدارک خواسته شده می باید بر اساس فرایند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود ،از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند.
توجه: در صورت وجود مشکل در فرایند فوق، می توانند مدارک ذیل را نیز برای درخواست معافیت تحصیلی و صدور آن از سوی پلیس +10 به صورت جداگانه آماده داشته باشند.
- فرم شماره 4 معافیت دوران تحصیل پیش دانشگاهی را از آموزش و پرورش محل تحصیل خود دریافت کنند و برای ارائه به پلیس +10 با خود به همراه داشته باشند
- از فرم درخواست معافیت تحصیلی (فرم شماره 20 ) دوسری پرینت تهیه کرده وپس از تکمیل ، با در دست داشتن فرمها ، به همراه یک سری کپی مدارک پیش دانشگاهی دیپلم، کارت ملی، شناسنامه و چهار قطعه عکس به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند و پس از ارائه مدارک، مجوز ثبت نام موقت را دریافت و در سامانه قسمت" اسکن مدارک "بارگذاری نمایند.
توجه : فقط پس از دریافت مجوز مربوط از سامانه یاد شده بالا ویا از دفاتر پلیس +10 ادامه فرایند ثبت نام امکان پذیر خواهد بود.لازم است تصویر مجوز ثبت نام موقت و یا معافیت تحصیلی را در سامانه بارگذاری کرده و اصل آن را به همراه سایر مدارک از طریق باجه های پستی دولتی به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در ذیل اطلاعیه به صورت کامل درج شده است ارسال نمایند.
تمامی پذيرفته شدگان گرامي باید با آماده نمودن مدارکي که سازمان سنجش اعلام کرده است(لینک مدارک) ازتاریخ 10/8/1400 تاتاریخ 14/8/1400 با دقت براي ثبت نام به صورت اينترنتي اقدام نمایند.
تذکر مهم : ثبت نام اينترنتــــــي صرفا از روز دوشنبه 10 آبان ماه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز جمعه 14 آبان ماه فعال است و این مهلت غیر قابل تمدید است.
مرحله دوم : ثبت نام اينترنتي:
الف)مراجعه به سامانه ثبت نامی به آدرس :
https://sipad.mums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew
باورود کدملی به عنوان شناسه وشماره شناسنامه به عنوان رمز عبور
توجه:پذیرفته شده گرامی ملزم است تمام مراحل ثبت نام اوليه اينترنتي را طبق راهنماي ثبت نام (با تکميل دقيق فرمهاي ثبت نامي و ارسال مدارک مورد نياز) از ابتدا تا انتها انجام دهد وکد رهگیری را دریافت نماید. بدیهی است مسئولیت صحت و درستی ثبت نام اینترنتی به عهده دانشجو بوده و مشکلات ناشی از هرگونه اشتباه نیز به عهده وی خواهد بود.
توجه: ثبت نام نکردن به صورت اینترنتی تا تاریخ 14/8/1400 به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
تذکر مهم: دانشجویان باید در ثبت شماره همراه و آدرس خود در پورتال آموزشی دقت کنند و در صورت هرگونه تغییر شماره همراه ، آدرس محل سکونت و... در طول مدت تحصیل اصلاحات لازم را از طریق آموزش دانشکده در پورتال آموزش انجام دهند. یادآور می شود پذیرفته شده باید کلیه فرم های مورد نیاز و در انتها فرم ثبت نام اینترنتی را از سامانه دانلود نموده و پس از تکمیل مجددا در قسمت مربوطه بارگذاری کند و اصل آن را به همراه سایر مدارک به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در ذیل اطلاعیه به صورت کامل درج شده است ارسال نماید.
مرحله سوم :ارسال اصل کلیه مدارک ثبت نامی از طریق پست پیشتاز به مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
کلیه پذیرفته شدگان موظفند پس از طی مراحل ثبت نام اینترنتی ،اصل مدارک و مستندات لازم برابر دستورالعمل ثبت نامی را از طریق پست پیشتاز به آدرس :
مشهد، ميدان آزادی، پردیس دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد، ساختمان مرکزی شماره سه، (دانشکده داروسازی قدیم) مديريت امورآموزشي دانشگاه علوم پزشکي مشهد- کدپستي : 9177948954
ارسال و رسید پستی را در قسمت "اسکن مدارک"سامانه حداکثر تا تاریخ 14/8/1400 بارگذاری نمایند.
تذکرات بسیار مهم:
پذیرفته شدگان عزیز می باید پس از اطمینان از ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک خواسته شده در سامانه آموزشی مدیریت امور آموزشی دانشگاه، نسبت به مراجعه به باجه های پستی وارائه مدارک ومستندات جهت ارسال پستی اقدام فرمایند.
از تمام مدارکی که پست می کنید برای خودتان کپی تهیه و نزد خود نگهدارید.
پذیرفته شدگان عزیز می باید با ارائه اصل شناسنامه وکارت ملی هوشمند خود به مسئول مربوطه در باجه های پستی دولتی ، تصاویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر پشت و روی کارت ملی را برابر با اصل کرده وفقط تصاویر کپی برابر اصل شده را به همراه سایر مدارک لازم (برابر دستورالعمل ثبت نامی مندرج در سایت سازمان سنجش) به مسئول باجه های پستی دولتی ارائه کنند تا به آدرس یاد شده ارسال شود.
از نوشتن عنوان رشته قبولی ، روی پاکت پستی ارسال مدارک ، توسط مسئول مربوطه در باجه های پستی اطمینان حاصل نمایید. (کپی و کپی برابر با اصل مدارک قابل پذیرش نیست).
توجه مهم : شایان ذکر است تا رسیدن اصل مدارک به مدیریت امور آموزشی دانشگاه ، ثبت نام دانشجو موقت بوده وپس از رسیدن اصل مدارک وکامل بودن مدارک ، ثبت نام دانشجو قطعی می شود. مسئولیت ارسال کلیه مدارک از طریق پست و در پی آن پیگیری لازم تا رسید مدارک به مدیریت امور آموزشی به عهده پذیرفته شده خواهد بود و این دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.
يادآوري مي شود به منظور حفظ سلامت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی ، مراجعه حضوری پذیرفته شدگان وخانواده ایشان ، به محل ثبت نام اکيداً ممنوع است. و به هیچ وجه ثبت نام حضوری انجام نخواهد شد.
پذيرفته شدگان گرامی در مهلت ثبت نام اینترنتی درصورت داشتن سوال های مرتبط با سامانه ثبت نامی می توانند با واحد رایانه به شماره های 31409222-31409232-31409220 ،درصورت داشتن سوال های مرتبط با خوابگاه ،تغذیه ، فرهنگی و ..... با شماره 38823260 و در صورت داشتن سوالهای مرتبط با مسائل آموزشی براساس رشته قبولی با شماره های ذیل تماس بگیرند.
دانشکده |
رشته تحصیلی (مقطع کاردانی) |
شماره تماس |
مجتمع آموزش عالی سلامت خواف |
رشته های بهداشت خانواده، بهداشت حرفه ای، مبارزه با بیماریها |
54224165 |
مجتمع آموزش عالی سلامت درگز |
فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی |
46231208 |
دانشکده پرستاری کاشمر |
فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی |
55265404 |
از کلیه پذیرفته شدگان عزیز (و خانواده های محترم) تقاضا می شود اطلاعیه های مربوط را با دقت مطالعه نمایند و از مراجعه حضوری به مدیریت امور آموزشی و واحد های آموزشی دانشگاه برای هرگونه سوال جدا خودداری فرمایند. شایان ذکر است مقررات و آیین نامه های آموزشی کلیه رشته ها در سایت مدیریت امور آموزشی دانشگاه قرار دارد (لینک مربوط) و مطالعه آنها برای تمامی دانشجویان الزامی است.
مدارک لازم برای پذیرفته شدگان رشته های کاردانی بهداشت و فوریت های پزشکی
فرم شماره 20 (مربوط به نظام وظیفه)جهت دانلود
فرمهای تعهدات کنکور سراسری جهت دانلود