معاونت آموزشی

ثبت نام از بيست و نهمین دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي دندانپزشکي سال تحصیلی 94-95

ثبت نام از بيست و نهمین  دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي دندانپزشکي سال تحصیلی 94-95



بسمه تعالي

اطلاعيه اداره کل امور آموزشي دانشگاه علوم پزشکي مشهد

در خصوص ثبت نام از بيست و نهمین  دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي دندانپزشکي سال تحصیلی 94-95

باسلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، به اطلاع  مي رساند؛‌اين اداره کل افتخار دارد در راستاي طرح تکريم ارباب رجوع و رضايت شما پذيرفته شدگان عزيز ثبت نام اوليه خود را از طريق سامانه رايانه اي اين دانشگاه انجام دهید.

تذکر مهم:

در صورتی که فرد پذیرفته شده در بازه تعیین شده نام نویسی نکند یا پس از نام نویسی تحصیل خود را آغاز ننماید، منصرف محسوب شده و به مدت یک سال از شرکت در آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی محروم  می شود. درصورتی که فرد پذیرفته شده تحصیل خود را آغاز ولی پس از شروع دوره از ادامه تحصیل انصراف دهد، علاوهبرپرداختغرامت،بهمدتدوسالازشرکتدرآزمونپذیرشدستیاردررشته هایتخصصیدندانپزشکیمحرومخواهدشد

     پذيرفته شدگان  محترم، براي ثبت نام، مراحل ذيل را به ترتيب انجام دهيد:

      مرحله اول :با مراجعه به نشانی الکترونیکی http://lawoffice.mums.ac.irفرم تعهد مربوط  را با توجه به مطالب مندرج در فایل راهنما دانلود و چاپ نمايید.2

پذيرفته شدگان محترم مي توانند به يكي از طرق ذيل نسبت به سپردن تضمين مربوط اقدام نمايند:

-    فرم تعهد محضري دستياران آزاد(تعهد عام) با ضمانت يك نفر كارمند رسمي قطعي شاغل دولت

-    فرم تعهد دستياران داراي سهميه مناطق محروم(تعهد خاص)

تبصره: دستياران استفاده كننده از سهميه مناطق محروم مي توانند به يكي از دو صورت ذيل نسبت به سپردن تعهد مربوط اقدام نمايند:

الف: سپردن وثيقه ملكي به مبلغ 4 ميليارد ريال(400 ميليون تومان)

ب: سپردن وثيقه ملكي به مبلغ 2 ميليارد ريال(200ميليون تومان) به همراه ضمانت سه نفر كارمند رسمي قطعي شاغل دولت.

    فرم تعهد محضري مخصوص خانم هاي متاهل

 

مدارك لازم جهت سپردن تعهد محضري با ضمانت كارمندي:

  

پذيرفته شدگان محترم جهت سپردن تعهد محضری می بایست:

1-   با مراجعه به نشانی الکترونیکی

 http://www.mums.ac.ir/http://v-education.mums.ac.ir/index.php/component/content/article/43-uncategorised/452-wellcome

  و یا http://lawoffice.mums.ac.ir  بر اساس نوع تعهد، فرم مربوط را  چاپ نمايند.

2- پس از چاپ فرم تعهد، حضوراً به همراه مدارک ذیل به دفتر اسناد رسمی مراجعه نمايند. (ترجیحاً دفاتر ذکر شده در ذیل راهنما)

الف- فرم تعهد کامل شده

ب- اصل كارت ملي و شناسنامه متعهد به همراه تصوير آن ها

ج- اصل كارت ملي و شناسنامه ضامنين به همراه تصوير آن ها

د- كپي برابر اصل آخرين حكم كارگزيني (سال جاری) ضامنين

تبصره1: در خصوص كارمندان رسمي نظامي كه فاقد حكم كارگزيني هستند، ارائه فيش حقوقي و معرفي نامه از سازمان مربوطه مبني بر رسمي بودن كارمند الزامي است.

تبصره2: ضامنین می بایست از نظر حالت استخدامي در حالت اشتغال بوده، از نظر نوع استخدامي كارمند دولت بوده و از نظر وضعيت استخدامي
مي بايست رسمی قطعی باشند.( لذا ضمانت بازنشستگان محترم و همچنين کارکنان شرکت ها و موسسات خصوصي و عمومی و دانشگاه آزاد اسلامی، موسسات غیر انتفاعی، شهرداري، آستان قدس رضوي، سازمان تامين اجتماعي و نيز کارمندان قراردادی، پیمانی و ........ مورد قبول نمی باشد.(    

تبصره 3: صرفاً حکم کارگزینی مورد پذیرش می باشد و ارائه فیش حقوقی مورد پذیرش نیست.

تبصره4: دفترخانه های اسناد رسمی معرفی شده، صرفاً به دلیل بعد مسافت و تسلط به امور اخذ تعهد این دانشگاه معرفی می گردند. پذیرفته شدگان محترم می توانند به نشانی الکترونیکی  http://www.khorasannotary.ir/inforasmi.php مراجعه و  نشانی سایر دفاتر اسناد رسمی حوزه ثبتی استان خراسان رضوی را دریافت  و یا به دفترخانه های اسناد رسمی سایر شهرهای کشور نیز مراجعه نمایند.

3- پس از تنظيم سند تعهد در دفترخانه اسناد رسمی، سند تنظيمي از دفتر خانه اخذ و به همراه مدارک ذیل، به دفتر امور حقوقي دانشگاه مراجعه گردد.

الف-  اصل سند تعهد محضری و تصویر آن

ب-  تصوير كارت ملي و شناسنامه متعهد و ضامنين

ج- كپي برابر اصل آخرين حكم كارگزيني (سال جاری) ضامنين

تذکر مهم1 :  دانشجویان محترم لازم است فرم تعهد تکمیل شده را با سند تنظیم شده در دفترخانه  اسناد رسمی، مطابقت دهند تا تفاوت و مورد اختلافی وجود نداشته باشد، در صورت هرگونه اختلاف در مفاد  يا نوع تعهد، دفتر حقوقي از پذيرش تعهد مربوطه خوداري خواهد نمود و مسئوليت آن به عهده شخص دانشجو مي باشد.

 

مدارك لازم جهت سپردن وثيقه ملكي:
 

 1)       تصوير برابر با اصل كارت ملي متعهد و ضامن ( مالك ملك)

2)       اصل و تصوير سند ملك مورد نظر با مشخصات:

الف- ششدانگ باشد ( مشاع نباشد )

ب- در رهن بانك نباشد

 ج- واحد مسكوني باشد ( تجاري، درحال ساخت، زمين و باغ نباشد)

د- بلامعارض باشد

  ها- ملكي باشد

3)        معرفی یک نفر کارشناس رسمی دادگستری (رشته مهندس عمران گرایش راه و ساختمان) که عضو کانون کارشناسان رسمی دادگستری جهت ارزیابی ملک مورد وثیقه ( در صورت عدم معرفی، دفتر امور حقوقی دانشگاه، یک نفر از کارشناسان مورد وثوق خود را معرفی می نماید). جهت معرفي اطلاع از نام و نام خانوادگي كارشناس كافي مي باشد.

4)       مراجعه به دفتر امور حقوقي با مدارك فوق و اخذ نامه از دفتر حقوقي دانشگاه خطاب به كارشناس جهت ارزيابي ملك و اعلام نظر كتبي كارشناس خطاب به دفتر حقوقي . 

دانشجويان محترم پس از انجام مراحل فوق می بایست بامراجعه به نشانی الکترونیکی

http://v-education.mums.ac.ir/index.php/component/content/article/43-uncategorised/452-wellcome

 و یا http://lawoffice.mums.ac.ir ، و انتخاب نوع تعهد و چاپ آن، به همراه مدارک فوق به دفتر امور حقوقي دانشگاه علوم پزشکي مشهد مراجعه نمايند.

 تبصره:  در صورتي كه ملك مورد نظر دانشجو در شهر ديگري(غير از مشهد) واقع مي باشد، دانشجو مي بايست با دانشگاه علوم پزشكي محل وقوع ملك هماهنگي لازم را به عمل آورد . 

نشانی هاي مورد نياز:

  •       دفاتر اسناد رسمی مشهد

دفتر اسناد رسمی شماره 176 مشهد به نشانی : رضاشهر- بین پیروزی 2 و 4- پلاک 78-طبقه همکف-تلفن: 38793041

 دفتراسنادرسمی شماره127مشهد به نشانی: رضاشهر، بین زکریا و خاقانی، حدفاصل پيروزي 10 و چهار راه خاقاني، پلاک 200، تلفن:  38760797

      دفتر امور حقوقي دانشگاه علوم پزشکي مشهد

 مشهد، رضاشهر، بلوار شهيد فکوري، روبروي شهید فکوري 94، شهرک دانش و سلامت، سازمان مرکزي دانشگاه علوم پزشکي مشهد، طبقه همکف

 مرحله دوم: کليه پذيرفته شدگان بیست و نهمین دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي دندانپزشکی موظفند ثبت نام اوليه را به صورت اينترنتي با مراجعه به آدرس http://stu.mums.ac.ir/registration/Authenticate.phpطبق راهنماي ثبت نام از طريق تکميل دقيق فرم هاي ثبت نامي، گزينش و ارسال مدارک مورد نياز از ساعت 9 صبح مورخ  21/6/94 لغايت 24/6/94 انجام دهند.

 مرحله سوم: پذيرفته شدگان مي بايد پس از ثبت نام اينترنتي و ارسال مدارک از طريق سامانه      رايانه اي ، براي ثبت نام حضوري با در دست داشتن مدارک مشروحه ذيل( براساس جدول زمانبدی ذیل) از تاریخ 21/6/94 لغایت 26/6/94 به آدرس : مشهد- ميدان سعدي – خيابان سناباد – بین سناباد 9 و 7 -اداره کل امور آموزشي دانشگاه علوم پزشکي مشهد اداره تحصيلات تکميلي طبقه پنجم        مراجعه نمايند. ضمناً در صورت داشتن سئوال با تلفن 4-38421023-051 تماس حاصل نمايند.

مدارک مورد نياز جهت ثبت نام حضوري :

1-  12 قطعه عکس 4*3 جديد پشت نويسي شده.

2- اصل و يک سري تصوير از تمام صفحات شناسنامه ، کارت ملي (پشت و رو) ، کارت پايان خدمت يا معافيت از خدمت نظام وظيفه به صورت  کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مرکز پلیس+10 و در صورت داشتن کارت قدیمی )

3- اصل و تصوير پروانه دائم دندانپزشکي پايان طرح يا معافيت يا ترخيص از طرح.

4-  گواهي عدم بدهي به صندوق رفاه دانشجويان.(فارغ التحصيلان دانشگاه آزادنيازي به ارائه گواهي مذکور ندارند)

5-ارائه اصل مدارک لازم براي پذيرفته شدگان با سهميه هاي مورد نظر براساس مندرجات دستورالعمل هاي مربوطه (سهميه رزمندگان - پذيرش با استفاده از سهميه بومي-مدارک مربوط به سهميه نيروهاي مسلح)

 

6 -گواهي مبني بر فراغت از تحصيل حداکثرتا تاريخ 31/6/94 براي دانشجوياني که با استفاده از رتبه هاي  برتر،‌استعدادهاي درخشان و قانون تسهيل ازدواج جوانان پذيرفته شده اند .

تبصره:

در صورت عدم ارائه گواهی فارغ التحصیلی به دانشگاه محل تحصیل ،قبولی فرد ملغی و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

7-  ارائه  گواهي اشتغال به کار

الف: ارائه گواهي اشتغال به عنوان دندانپزشك عمومي به مدت دو سال که به تأیید دانشگاههای علوم پزشكي رسیده باشد.

ب :ارائه گواهي اشتغال به کار برای داوطلبان معاف از طرح و معاف از خدمات نظام وظیفه الزامي است.

تبصره:

 متقاضیان استفاده از سهمیه  استانهای خاص در دوره دندانپزشكي عمومي

ارائه گواهي اشتغال به کار در حال حاضر از استان محل تعهد برای افرادی که از سهمیه استاني در دوره دکتری عمومي دندانپزشكي استفاده نموده اند با رعایت کلیه مقررات شرکت در زمون، الزامي است.

 7 تصوير سند تعهد محضري سپرده شده( با توجه به سهميه پذيرش). به همراه نامه دفتر امور حقوقی دانشگاه . و ارائه اصل سند تعهد محضري مربوط به همسران خانم هاي متاهل.

 یادآوری مهم:این اداره کل از ثبت نام پذیرفته شدگان بدون ارائه نامه دفتر امور حقوقی و سند تعهد محضری معذور می باشد.

 8-  ارائه موافقت نامه بدون قيد و شرط براي ثبت نام و ادامه تحصيل جهت پذيرفته شدگان مستخدم نهادها، سازمان هاي دولتي و غير دولتي و همچنين ارائه حکم ماموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق از بدو تحصيل تا پايان دوره آموزشي.

9-  تصوير آخرين حکم کارگزيني (2 سري)

10-  پرينت و تکميل و کپی از فرم هاي ثبت نامی و گزینش و ارائه آن در هنگام مراجعه حضوري جهت ثبت نام الزامی است.