مراحل ثبت نام
باسلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، فرآیند ثبت نام به شرح ذیل است:
- تمامی پذيرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد موظفند با دقت و به طور شخصی ثبت نام خود را به صورت اینترنتی طبق راهنماي ثبت نام از ساعت 13 تاريخ 1404/7/1 لغایت 1404/7/10 با مراجعه به سایت https://sipad.mums.ac.ir/Dashboard (گزینه پذیرش انتخاب شود و در فیلد شماره شناسنامه وکد ملی درج شود) و تکمیل دقیق فرمهای ثبت نامی و فرم گزینش انجام دهند.
- تمامی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش کارشناسی ارشد به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه ایثاگران و رزمندگان ملزم به تکمیل نمودن فرم تعهد شماره 1و2 و پذیرفته شدگان شهریه پرداز فقط ملزم به تکمیل نمودن فرم تعهد شماره 1 می باشند.
کارکنان رسمي سایر وزارتخانه ها، سازمانها ويا نهاد ها در صورت پذیرش ملزم به ارائه موافقت نامه از بالاترین مقام مسئول مبنی بر ادامه تحصیل از سازمان مربوط، در موقع ثبت نام می باشند.همچنین ساعات حضور در محل کار داوطلبان شاغل با ساعت های آموزشی و ساعت های حضور در دانشگاه محل تحصیل نباید تداخل داشته باشد.
یاد آوری مهم:
عدم ثبت نام اینترنتی در فرصت تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد. همچنین براساس ماده 28 آئین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشكی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع میباشد. لذا پس از پذیرش، رشته محل پذیرفته شده اعم از رشته، محل، رایگان، شهریه پرداز تغییر نخواهد یافت.
جدول شهریه پرداز : ( شهریه به ریال می باشد)

میزان شهریه این پذیرفته شدگان به ازای هر ترم تحصیلی می باشد که مشمول افزایش سالانه براساس آخرین مصوبات هیات امناء می باشد.
توجه: مبلغ علی الحساب شهریه یک نیمسال تحصیلی به میزان بیست و یک میلیون تومان تعیین شده است که می باید در هنگام ثبت نام پرداخت شود.
خواهشمند است از هرگونه مراجعه حضوری جهت انجام مراحل مربوط به ثبت نام به این مدیریت جدا خودداری شود.شایان ذکر است تمامی پذیرفته شدگان پس از دریافت شماره دانشجویی برای انجام بقیه مراحل ثبت نام با دانشکده های مربوطه تماس حاصل نمایند.
مدارک ثبت نام
مدارک مورد نياز جهت ثبت نام در سامانه مروارید :
توجه: فایلهای بارگذاری شده می بایست با فرمت JPGو حجم کمتر از KB300 باشد
1-بارگذاری فایل عکس جدید 4×3 تمام رخ ، با حجاب.
2- بارگذاری تصویر تمام صفحات شناسنامه از طریق کم اسکنر بدون کادر اضافه .
3- بارگذاری تصویر پشت و رو کارت ملی.
4-بارگذاری کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (پشت و رو) و یا مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان باشد.
پذیرفته شدگان ذکور مشمول نظام وظیفه می بایست براساس فرآیند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند. در زمان ثبت درخواست برای معافیت تحصیلی تاکید می شود نام دانشگاه علوم پزشکی مشهد- خراسان رضوی دارای شناسه اینترنتی 246748 با شناسه سازمانی 169 درج شود.در انتخاب نام دانشگاه دقت شود.
مشمولین محترم پس از انجام مراحل ذیل در سامانه و اعلام پیامک ارسال به دانشگاه با جناب آقای صفایی رابط محترم نظام وطیفه به شماره تلفن 05131409248 به منظور تایید معافیت تحصیلی تماس بگیرید.
فایل راهنمای تکمیلی مشمولین نظام وظیفه

ترخیص از حوزه نظام وظیفه:
افراد پس از تایید وضعیت معرفی به یگان در سامانه سخا به آدرس Sakha.epolice.ir به نظام وظیفه شهر خود مراجعه نموده و پس از تایید این دانشگاه چاپ برگه معافیت تحصیلی خود را دریافت و در سامانه ثبت نام بارگذاری نماید.
5- بارگذاری دانشنامه كارشناسی يا مدركي كه نشان دهنده فراغت ازتحصيل باشد .
شایان ذکر است تاریخ فراغت از تحصیل پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه استعداد های درخشان 1404/6/31 می باشد.
تبصره : در صورت عدم فراغت از تحصيل مسئوليت عواقب بعدي به عهده دانشجو خواهد بود.
6- بارگذاری گواهي پايان يا معافيت از طرح.
براساس مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی "گذراندن طرح نیروی انسانی همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مجاز نمی باشد"
از این رو کلیه پذیرفته شدگان شاغل به طرح می بایست در هنگام شروع به آموزش گواهی ترخیص از طرح خود را از محل خدمت دریافت نموده ودر سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.
7- فرم تکمیل شده مخصوص معدل برای دانشجویان سال آخر که قبلا توسط معاونت آموزشی دانشگاه امضاء و مهر شده است.
8- دارا بودن حداقل 2 سال سابقه کار بالینی با مدرك کارشناسی مورد پذیرش برای رشته تكنولوژی گردش خون، در بخشهای بیمارستانی و بالینی جهت شرکت درآزمون مقطع کارشناسی ارشد برای کلیه داوطلبان متقاضی این رشته ضروری می باشد. واجدین شرایط حداقل تا تاریخ 1404/6/31 می بایست 2 سال سابقه کار بالینی داشته باشند که سوابق خدمت در مراکز غیربالینی،یا با مدرك کاردانی و یا پست کاردانی مورد تایید نمی باشد. اگر این سابقه در بخشهای بالینی بیمارستان خصوصی و یا مربوط به گذراندن دوره طرح نیروی انسانی در بخشهای بالینی بیمارستان باشد قابل قبول میباشد ضمناً در صورت عدم ارائه 2 سال کامل سوابق کار بالینی، قبولی داوطلب لغو می شود.
9-بارگذاری موافقت نامه بدون قيد وشرط از بالاترين مقام مسئول سازمان جهت ثبت نام و ادامه تحصيل در هنگام ثبت نام برای کارکنان دولت و موسسات وابسته.
10- بارگذاری گواهي تاييديه سهميه رزمندگان وایثارگران از بالاترين مقام ارگان (براي استفاده کنندگان از سهميه رزمندگان و ایثارگران)
-پذیرفته شدگان با استفاده ازمزایای سهمیه مناطق محروم موضوع قانون برقراری عدالت آموزشی تعهد خاص اخذ می گردد و کلیه پذیرفته شدگان این سهمیه، مكلف به سپردن سند تعهد محضری به میزان 2 برابر دوره تحصیلی می باشند.که می باید جهت ارائه سند تعهد و دریافت شناسه نامه به دفتر امور حقوقی دانشگاه مراجعه نمایند.
-نامه تاییدیه رتبه از دانشگاه محل تحصیل دوره قبل برای پذیرفته شدگان با استفاده از شرایط استعداد درخشان.
11-بارگذاری تصویر آخرین حکم کارگزینی استخدامی که دارای مهر و امضا محل استخدام باشد.
12- پذیرفته شده گرامی می باید ازفرم های تعهد شماره 1 و 2 برابر موارد قید شده در اطلاعات پیرینت گرفته و با دقت تمام موارد را تکمیل کرده و سپس در قسمت اسکن مدارک بارگذاری نمایید.(فرم های مذکور جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)
13- پذیرفته شدگان گرامی چنان چه دانش آموخته مقاطع قبلی (کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به غیر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد ) هستند می باید از نامه شماره این دانشگاه به همراه "فرم درخواست تاییدیه تحصیلی وریزنمرات "دوره مربوطه به تفکیک هر مقطع(کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی) پرینت تهیه و پس از تکمیل به دانشگاه مقاطع قبلی ارائه نمایند و پس از ثبت در دبیرخانه آن دانشگاه (با امضاء و شماره و تاریخ و مهر دانشگاه در قسمت مشخص شده) اسکن کرده و در سامانه ثبت نام در قسمت اسکن یا الصاق تصاویر مدارک) بارگذاری کنید.(فرم مذکور به همراه نامه مورد اشاره این دانشگاه جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)
14-پذیرفته شدگان گرامی چنان چه دانش آموخته مقاطع قبلی از دانشگاه های وزارت علوم کشور (کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی ) هستند می باید برای دریافت تاییدیه تحصیلی خود به پرتال سازمان امور دانشجویان به نشانی http://portal.saorg.ir مراجعه و تاییدیه مدرک تحصیلی خود را به صورت آنلاین اخذ نمایند و در قسمت درخواست ریزنمرات بارگذاری کنند.
15- توجه: مهلت ارسال تاییدیه تحصیلی از دانشگاه های محل تحصیل قبلی تا تاریخ 30/10/1404 می باشد در صورت عدم پیگیری در مهلت مقرر و عدم ارائه مدرک مذکور مجوز ادامه تحصیل شما لغو و هرگونه عواقب ناشی از آن به عهده شما می باشد.
16- پذیرفته شده گرامی جهت بررسی صلاحیتهای عمومی و اخلاقی می باید ازفرم شماره2 " هیات مرکزی گزینش" پرینت گرفته و با دقت تمام موارد را به صورت خوانا تکمیل کرده و پس از الصاق عکس بر روی صفحه اول فرم ، دو صفحه فرم را در قسمت اسکن مدارک با کیفیت بالا بارگذاری نمایید. بهتر است جهت بهتر بارگذاری نمودن فرم مذکور از نرم افزار cam Scanner استفاده نمایید.(فرم مذکور جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.
ارتباط با کارشناس
پذيرفته شدگان گرامی درصورت داشتن سوال های مرتبط با مسائل آموزشی براساس رشته قبولی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید
کارشناس مربوطه
|
رشته تحصیلی
|
شماره تماس
|
خانم محیط زاده
|
تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی- خون شناسی آزمایشگاهی - انفورماتیک پزشکی-ویروس شناسی پزشکی-علوم تشریحی-بیوشیمی بالینی- قارچ شناسی پزشکی-رادیوبیولوژی و حفاظت پرتوی- فیزیک پزشکی-سم شناسی- پرستاری داخلی جراحی- مدیریت پرستاری
|
31409247
|
خانم رویین تن
|
زیست فناوری پزشکی-انگل شناسی-فناوری تصویر برداری پزشکی-علوم تغذیه – میکروب شناسی- بهداشت و ایمنی مواد غذایی-تغذیه بالینی-ایمنی شناسی- تغذیه جامعه-مشاوره در مامایی-پرستاری کودکان-پرستاری سالمندی-روان پرستاری-مامایی-مددکاری کودک و نوجوان-فناوری اطلاعات سلامت-بینایی سنجی- -پرستاری سلامت جامعه-
|
31409241
|
خانم البرز
|
ژنتیک انسانی-روانشناسی بالینی-فیزیولوژی-آموزش پزشکی-آموزش جامعه نگر-تکنولوژی گردش خون-نانوفناوری پزشکی-مهندسی بهداشت حرفه ای-مدیریت سلامت ایمنی –مدیریت خدمات بهداشتی-مهندسی بهداشت محیط-اقتصادبهداشت-آمار زیستی-آموزش بهداشت و ارتقا سلامت-مدیریت توانبخشی- پرستاری مراقبتهای ویژه-مراقبتهای ویژه نوزادان- ''گفتار درمانی - فیزیوتراپی
|
31409233
|
پذيرفته شدگان گرامی درصورت داشتن سوال های مرتبط با مسائل آموزشی براساس رشته قبولی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید
و در صورت داشتن سوال های مرتبط با سامانه ثبت نامی (عدم ورود به ثبت نام و لود نشدن مدارک ثبت نامی) می توانند با شماره های 31409222- 31409232 تماس حاصل نمايند.
شماره تماس آقای صفایی (رییس اداره تحصیلات تکمیلی )31409248 می باشد.