با سلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، فرآیند ثبت نام به شرح ذیل اعلام می شود:
مرحله اول (اقدامات قبل از ثبت نام اینترنتی) :
الف) تمامی پذيرفته شدگان پس از اعلام نتايج از طريق سازمان سنجش ، مي بايد برای دریافت تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی خود به صورت الکترونیکی از وزارت آموزش وپرورش ، به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم و پیش دانشگاهی) به آدرس http://emt.medu.ir مراجعه کرده وپس از پر کردن فرم مربوط ، کد رهگیری دریافت وسپس کد دریافتی را در قسمت مربوط در سامانه ثبت نامی درج کنند.
ب- پذیرفته شدگان ذکور مشمول نظام وظیفه می بایست براساس فرآیند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند. در زمان ثبت درخواست برای معافیت تحصیلی تاکید می شود نام دانشگاه علوم پزشکی مشهد- خراسان رضوی دارای شناسه اینترنتی 246748 با شناسه سازمانی 169 درج شود.
مشمولین محترم پس از انجام مراحل ذیل در سامانه و اعلام پیامک ارسال به دانشگاه با جناب آقای صفایی رابط محترم نظام وطیفه به شماره تلفن 05131409248 به منظور تایید معافیت تحصیلی تماس بگیرید.
توجه : فقط پس از دریافت مجوز مربوط از سامانه یاد شده بالا ادامه فرایند ثبت نام امکان پذیر خواهد بود.لازم است تصویر مجوز ثبت نام موقت و یا معافیت تحصیلی را در سامانه بارگذاری کرده و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند.
مرحله دوم : ثبت نام اينترنتي:
الف: با مراجعه به سایت http://ums.mums.ac.ir/stdnew (گزینه پذیرش انتخاب شود و در فیلد شماره شناسنامه وکد ملی درج شود) نسبت به تکمیل دقیق فرمهای ثبت نامی و اطلاعات پذیرش اقدام نمایید.
توجه: پذیرفته شده گرامی ملزم است شخصا تمام مراحل ثبت نام اوليه اينترنتي را طبق راهنماي ثبت نام (با تکميل دقيق فرمهاي ثبت نامي و بارگذاری اسکن خوانای مدارک مورد نياز) از ابتدا تا انتها انجام دهد وکد رهگیری را دریافت نماید. بدیهی است مسئولیت صحت ثبت نام اینترنتی به عهده دانشجو بوده و مشکلات ناشی از هرگونه اشتباه نیز به عهده وی خواهد بود.
تذکر مهم :ثبت نام اينترنتــــــي صرفا از ساعت 12 روز سه شنبه 140311/30 تا روز پنجشنبه 1403/12/02 فعال است و این مهلت قابل تمدید نمی باشد.
عدم ثبت نام به صورت اینترنتی تا تاریخ یاد شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
توجه : دانشجویان باید در ثبت شماره همراه و آدرس خود در پورتال آموزشی دقت کنند و در صورت هرگونه تغییر شماره همراه ، آدرس محل سکونت و... در طول مدت تحصیل اصلاحات لازم را از طریق آموزش دانشکده در سامانه آموزشی انجام دهند. یادآور می شود پذیرفته شده باید کلیه فرم های مورد نیاز و در انتها فرم ثبت نام اینترنتی را از سامانه دانلود نموده و پس از تکمیل، مجددا در قسمت مربوطه بارگذاری کند و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند
ب: کليه پذيرفته شدگان رشته هاي پرديس خودگردان و مازاد بر ظرفيت (شهريه پرداز) مي بايد شهريه تعيين شده را براي اولين نيم سال تحصيلي خود، به صورت علی الحساب طبق جدول ذیل از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واريز کنند. بديهي است درصورت پرداخت نکردن شهريه يک نيمسال ،به هيچ عنوان ثبت نام انجام نخواهد شد. شايان ذکر است شهريه مذکور بایدبه صورت کامل واريز شود و به هيچ عنوان تقسيط نمي شود.
جدول شماره 1 :مبلغ علی الحساب شهریه تحصیلی دانشجویان شهریه پرداز
کلیه رشته های کاردانی |
|
شهريه يک نيمسال بصورت علی الحساب |
150000000 ( 15 میلیون تومان) |
تذکرات خیلی مهم :
- در صورتی که دانشجو پس از شروع به تحصیل از ادامه تحصیل منصرف شود می باید کل شهریه ثابت تا پایان تحصیل را به عنوان خسارت پرداخت کنند.
- یادآوری: بعد از اتمام ثبت نام اینترنتی از فرم مشخصات فردی پرینت گرفته و اصل آن را به همراه سایر مدارک در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند .
- تذکر مهم: تکمیل فرم آیین نامه اخلاق و پوشش حرفه ای به همراه امضاء و اثر انگشت و بارگذاری آن روی سامانه سیپاد همچنین ارائه در زمان ثبت نام حضوری الزامی می باشد.
- پذيرفته شدگان گرامی درصورت داشتن ایراد در سامانه ثبت نامی می توانند با واحد رایانه به شماره های 31409222-31409232 و در صورت سوالات آموزشی با شماره 05154224165 ( آموزش مجتمع) تماس حاصل نمایند.
مرحله سوم : ثبت نام حضوری و تحویل مدارک:
لازم است کلیه پذیرفته شدگان بلافاصله بعد از ثبت نام اینترنتی (با توجه به شروع ترم تحصیلی و کلاس های درس) با در دست داشتن اصل مدارکی که در سامانه ثبت نامی بارگذاری نموده اند در تاریخ 1403/12/01 به مجتمع آموزش عالی سلامت خواف به آدرس: شهرستان خواف- خیابان امام رضا(ع) کمربندی لاج جنب کلانتری سابق مراجعه نمایند.
شماره تلفن آموزش مجتمع 05154224165
از کلیه پذیرفته شدگان عزیز (و خانواده های محترم) تقاضا می شود اطلاعیه های مربوط را با دقت مطالعه نمایند و از مراجعه به مدیریت امور آموزشی و سایر واحد های آموزشی دانشگاه برای هرگونه سوال جدا خودداری فرمایند. شایان ذکر است مقررات و آیین نامه های آموزشی کلیه رشته ها در سایت مدیریت امور آموزشی دانشگاه قرار دارد و مطالعه آنها برای تمامی دانشجویان الزامی است.
مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد