باسلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، فرآیند ثبت نام به شرح ذیل است.
مرحله اول:تمامی پذيرفته شدگان آزمون فوق تخصصی بالینی موظفند با دقت به طور شخصی ثبت نام خود را به صورت اينترنتي طبق راهنماي ثبت نام از تاريخ 10/11/1403 لغايت 15/11/1403 بامراجعه به سايت http://ums.mums.ac.ir/stdnew و تکمیل دقیق فرمهای ثبت نامی و فرم گزینش انجام دهند.
توجه: براساس نامه شماره 4286/505/د مورخ 30/11/1403 دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت متبوع شروع به آموزش از تاریخ 15/11/1403 می باشد.
مرحله دوم:پذیرفته شدگان موظفند جهت سپردن تعهد محضری در ابتدا به سایت دفتر امور حقوقی دانشگاه به آدرس Lawoffice.mums.ac.ir مراجعه کرده وپس ازانتخاب نوع تعهد(با توجه به سهمیه پذیرش)با در نظر گرفتن موارد زیر این بند،جهت سپردن تعهد محضری از فرم سند متناسب با نوع سهیمه پذیرش، پرینت تهیه کرده و به صورت حضوری به همراه ضامنین واجدالشرایط مورد قبول دفتر امور حقوقی دانشگاه ،به یکی از دفاتر اسناد رسمی درسراسرکشورمراجعه کرده وپس از اطمینان از صحت و مطابقت متن تعهد با فرم تعهد مندرج در سایت ، اصل تعهد محضری و تصویر آن را به دفتر امور حقوقی دانشگاه واقع در بلوار شهید فکوری- روبروی فکوری 94- شهرک دانش وسلامت- دفترامورحقوقی ارائه نموده و پس از دریافت شناسه /شماره نامه از کارشناس مربوطه و درج آن برروی تصویر سند ، اسکن تصویر سند را در سامانه ثبت نامی بارگذاری نمایند در صورت داشتن هرگونه سئوال در خصوص تعهدات، ، می توانند باشماره های تماس مندرج در سایت دفتر امور حقوقی دانشگاه بگیرند.
توجه:سپردن اسناد تعهد خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و متناسب با سهمیه پذیرش در هنگام ثبت نام دستیاران الزامی است. از این رو ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون ارائه تاییدیه دفتر امور حقوقی دانشگاه و اسکن تصویر خوانای سند تعهد(با درج شناسه نامه یا شماره نامه دفتر حقوقی)در سامانه ثبت نامی امکان پذیر نیست و ادامه روند ثبت نام غیر ممکن است.
اطلاعات تکمیلی:
1- تمامی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران ملزم به سپردن تعهد محضری عام به میزان برابر مدت تحصیل به نفع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشند.
2- کارکنان رسمي سایر وزارتخانه ها، سازمانها ويا نهاد ها که با ماموریت آموزشی به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت نموده و مورد پذیرش قرار می گیرند در صورت پذیرش ملزم به سپردن تعهد محضری خدمتي خاص به به محل استخدام خود می باشند و می بایداعلام موافقت سازمان مربوط مبني بر پرداخت شهريه وکليه هزينه هاي تحصيلي فرد ،برابر ضوابط وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکي را در موقع ثبت نام ارائه نمايند. در غیر اینصورت پرداخت شهریه به عهده خود فرد پذیرفته شده می باشد.
3- شهریه این پذیرفته شدگان (مندرج در بند 3) در زمان معرفی به دانشکده پزشکی، توسط واحد حسابداری آن دانشکده دریافت می شود. (جناب آقای ناصری شماره تماس 05138002544)
4 - مستخدمین دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ملزم به سپردن تعهد محضری به دانشگاه محل استخدام خود می باشند.
یاد آوری مهم:
عدم ثبت نام اینترنتی در فرصت تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
پذيرفته شدگان گرامی درصورت داشتن سوال های مرتبط با سامانه ثبت نامی می توانند با شماره های 31409222-31409232-31409220 تماس حاصل نمايند. و در صورت داشتن سوالهای مرتبط با مسائل آموزشی براساس رشته قبولی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
کارشناس مربوطه |
رشته تحصیلی |
شماره تماس |
خانم محیط زاده |
بیماریهای ریه |
05131409247 |
خانم رویین تن |
روماتولوژی |
05131409241 |
شماره تماس آقای صفایی (رییس اداره تحصیلات تکمیلی )05131409248 می باشد.
مدارک مورد نياز جهت ثبت نام در سامانه مروارید :
توجه: فایلهای بارگذاری شده می بایست با فرمت JPG و حجم کمتر از KB300 باشد
1- بارگذاری فایل عکس جدید4×3 .، تمام رخ ، با حجاب
2- بارگذاری تصویرخوانا از تمام صفحات شناسنامه
3- بارگذاری تصویرخوانای پشت و رو کارت ملی
4- بارگذاری تصويرخوانا از مدرک دانشنامه تخصصي رشته پيش نياز وياگواهي قبولي آن در امتحان دانشنامه تخصصي ازدانشگاهها يا مراکزمورد تائيدوزارت بهداشت،درمان آموزش پزشکي
5- بارگذاری تصويرخوانای پشت وروکارت پايان خدمت يامعافيت دائم کفالت (براي آقايان)
6- بارگذاری حکم استادياري رسمي(قطعي ياآزمايشي ) واعلام نياز دانشگاه محل خدمت (براي پذیرفته شدگان عضو هيات علمي دانشگاههاي علوم پزشکي کشور)
7- موافقت نامه بدون قيد و شرط در خصوص بلامانع بودن ثبت نام و ادامه تحصيل به همراه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی از بالاترين مقام مسئول اداری ذيربط در استان مربوطه براي مستخدمين رسمي و پيماني دانشگاه هاي علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني يا وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها.
8-بارگذاری گواهی سازمان نظام پزشکی مبنی بر لغو پروانه مطب و یا نداشتن پروانه مطب برابر بند 1 مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه مورخ 15/4/93 بدیهی است ثبت نام ازتمامی پذیرفته شدگان منوط به اخذ وبارگذاری گواهی مربوط در سامانه ثبت نامی می باشد.
9- بارگذاری گواهي رتبه درآزمون دانشنامه تخصصي(بورد) رشته پيش نياز به تاييد دبير خانه شوراي آموزش پزشکي وتخصصي (براي حائزين رتبه هاي آزمون دانشنامه تخصصي هر رشته)
10- بارگذاری گواهي پايان تعهدات ضريب k ويا گواهي مبني بر عدم منع شروع وادامه دوره دستياري فوق تخصصي از مرکز نظارت واعتبار بخشي امور درمان معاونت درمان(مخصوص کادر درمانی) یا امور هیات علمی (مخصوص افراد هیات علمی )وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکي.
توجه: بدیهی است ارائه گواهی از سوی معاونت آموزشی یا معاونت درمان دانشگاه ها مورد قبول نیست.
12- بارگذاری گواهي تاييديه سهميه رزمندگان از بالاترين مقام ارگان (براي استفاده کنندگان از سهميه رزمندگان)
13-بارگذاری گواهی مربوط به پذیرفته شدگان استفاده کننده از سهمیه مناطق محروم.
14-بارگذاری تصویر آخرین حکم کارگزینی استخدامی که دارای مهر و امضا محل استخدام باشد.
15-پذیرفته شدگان گرامی چنان چه دانش آموخته مقاطع قبلی (دکترای حرفه ای و تخصصی ) از دانشگاه دیگری به غیر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند می باید از نامه شماره 6988/آ/ص/101 مورخ 28/5/1403 این دانشگاه به همراه "فرم درخواست تاییدیه تحصیلی "دوره مربوطه به تفکیک هر مقطع (عمومی و تخصصی) پرینت تهیه و پس از تکمیل به دانشگاه علوم پزشکی مقاطع قبلی(عمومی و تخصصی) به صورت دستی یا با ارسال پستی ارائه نمایندو پس از ثبت در دبیرخانه آن دانشگاه (با امضاء و شماره و تاریخ و مهر آن دانشگاه در قسمت مشخص شده) اسکن کرده و در سامانه ثبت نام در قسمت اسکن یا الصاق تصاویر مدارک) بارگذاری کنید.(فرم مذکور به همراه نامه مورد اشاره این دانشگاه جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)
توجه: مهلت ارسال این مدارک تا تاریخ 20/1/1404 می باشد در صورت عدم پیگیری در مهلت مقرر و عدم بارگذاری مدرک مذکور مجوز ادامه تحصیل شما لغو و هرگونه عواقب ناشی از آن به عهده شما می باشد.
16- پذیرفته شده گرامی جهت بررسی صلاحیت های عمومی و اخلاقی می باید ازفرم شماره2 " هیات مرکزی گزینش"
پیرینت گرفته و با دقت تمام موارد را به صورت خوانا تکمیل کرده و پس از الصاق عکس بر روی صفحه اول فرم ، دو صفحه فرم را در قسمت اسکن مدارک با کیفیت بالا بارگذاری نمایید. بهتر است برای بهتر بارگذاری نمودن فرم مذکور از نرم افزار cam Scanner استفاده نمایید.(فرم مذکور جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)
17- پذیرفته شدگان موظفند از فرم " خلاصه پرونده دستیاران رشته های فوق تخصصی " پرینت گرفته با دقت تمام موارد را تکمیل نموده و سپس در قسمت اسکن مدارک بارگذاری نمایند. (فرم مذکور جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)
خواهشمند است از هرگونه مراجعه حضوری جهت انجام مراحل مربوط به ثبت نام به این مدیریت جدا خودداری شود.شایان ذکر است تمامی پذیرفته شدگان پس از دریافت شماره دانشجویی و شناسه نامه ثبت نامی ارسالی از طریق پیامک جهت انجام بقیه مراحل ثبت نام به خانم نیازی کارشناس امور فوق تخصصی در دانشکده پزشکی مراجعه نموده و یا به شماره تماس 05138002137جهت معرفی به گروه های آموزشی مربوط تماس حاصل نمایید.
فرمهای پیوست:
نامه شماره 6988/آ/ص/101 مورخ 1403/5/28 (درخواست تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی )