باسلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، فرآیند ثبت نام به شرح ذیل است.
مرحله اول:تمامی پذيرفته شدگان آزمون فوق فلوشیپ موظفند با دقت به طور شخصی ثبت نام خود را به صورت اينترنتي طبق راهنماي ثبت نام از تاريخ 1403/6/6 لغايت 1403/6/17 بامراجعه به سايت http://ums.mums.ac.ir/stdnew و تکمیل دقیق فرمهای ثبت نامی انجام دهند.
اطلاعات تکمیلی :
1- برابر بند الف فصل چهارم مقررات دوره کلیه پذیرفته شدگان ملزم به پرداخت شهریه مطابق آخرین مصوبات هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی محل تحصیل بوده و از سپردن تعهد معاف می باشند.
توجه: براساس نامه شماره 1803/505/د مورخ 1403/5/27 دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت متبوع شروع به آموزش از تاریخ 1/7/1403 می باشد.
2- برابر بند ج فصل چهارم مقررات دوره – کارکنان رسمی سایر وزارتخانه ها، سازمان ها و یا نهادهای و مستخدمین دانشگاه های علوم پزشکی که به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت نموده و مورد پذیرش قرار می گیرند ملزم به پرداخت شهریه (توسط فرد یا سازمان مربوطه ) می باشد.
3- میزان شهریه این پذیرفته شدگان به صورت علی الحساب برای 18 ماه مبلغ 520.000.000 ریال می باشد که قسط اول آن در موقع ثبت نام می بایست به مبلغ 175.000.000 ریال پرداخت شود. برای اطلاع از شهریه با واحد حسابداری دانشکده پزشکی جناب آقای ناصری به شماره تلفن 05138002544 تماس بگیرند.
یادآوری مهم:
نظر به اینکه ثبت نام در مدیریت امور آموزشی فقط به صورت غیرحضوری و ثبت نام اینترنتی است، عدم ثبت نام اینترنتی در فرصت تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
پذیرفته شدگان گرامی در صورت داشتن سوال های مرتبط با سامانه ثبت نامی با شماره با شماره های 05131409222-05131409232 کارشناسان واحد رایانه تماس حاصل نمايند و در صورت داشتن سوال مربوط به آموزش با شماره 05131409247 سرکار خانم محیط زاده تماس حاصل نمایند.شماره تماس جناب آقای صفایی رییس اداره تحصیلات تکمیلی 05131409248 می باشد.
تذکر مهم:
در صورت نداشتن احراز شرایط قبولی و وجود مغایرت در اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام، نوع سهمیه ، مدارک قبولی در آزمون و سایر موارد ارائه شده توسط پذیرفته شده ناصحیح باشد، طبق ضوابط در هر مرحله از تحصیل باشد قبولی لغو خواهد شد.
مدارک مورد نياز جهت ثبت نام در سامانه مروارید :
توجه: فایلهای بارگذاری شده می بایست با فرمت JPG و حجم کمتر از KB300 باشد
1- بارگذاری فایل عکس جدید4×3 .، تمام رخ ، با حجاب
2- بارگذاری تصویرخوانا از تمام صفحات شناسنامه
3- بارگذاری تصویرخوانای پشت و رو کارت ملی
4- بارگذاری تصويرخوانا از مدرک دانشنامه تخصصي رشته پيش نياز وياگواهي قبولي آن در امتحان دانشنامه تخصصي ازدانشگاهها مراکزمورد تائيدوزارت بهداشت،درمان آموزش پزشکي
5-بارگذاری تصويرخوانای پشت وروکارت پايان خدمت يامعافيت دائم کفالت ويامدارک مستند مبني برانجام خدمت وظيفه عمومي حداکثر تا تاريخ 31/6/1403 (براي آقايان)
6- بارگذاری حکم استادياري رسمي(قطعي ياآزمايشي ) واعلام نياز دانشگاه محل خدمت (براي پذیرفته شدگان عضو هيات علمي دانشگاههاي علوم پزشکي کشور)
7- بارگذاری موافقت نامه بدون قيد و شرط در خصوص بلامانع بودن ثبت نام و ادامه تحصيل به همراه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی از بالاترين مقام مسئول اداری ذيربط در استان مربوطه براي مستخدمين رسمي و پيماني دانشگاه هاي علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني يا وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها. شایان ذکر است برابر بند ج فصل چهارم مقررات مذکور، شاغلین یاد شده موظف به پرداخت کلیه هزینه های تحصیلی ، برابر ضوابط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این دانشگاه می باشند.
8-بارگذاری گواهی سازمان نظام پزشکی مبنی بر لغو پروانه مطب و یا نداشتن پروانه مطب برابر بند 1 مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه مورخ 15/4/93 بدیهی است ثبت نام ازتمامی پذیرفته شدگان منوط به اخذ وبارگذاری گواهی مربوط در سامانه ثبت نامی می باشد.
9- بارگذاری گواهي رتبه درآزمون دانشنامه تخصصي(بورد) رشته پيش نياز به تاييد دبير خانه شوراي آموزش پزشکي وتخصصي (براي حائزين رتبه هاي آزمون دانشنامه تخصصي هر رشته)
10- بارگذاری گواهي پايان تعهدات ضريب k ويا گواهي مبني بر عدم منع شروع وادامه دوره دستياري فلوشیپ از مرکز نظارت واعتبار بخشي امور درمان معاونت درمان(مخصوص کادر درمانی) یا امور هیات علمی (مخصوص افراد هیات علمی )وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکي.
توجه: بدیهی است ارائه گواهی از سوی معاونت آموزشی یا معاونت درمان دانشگاه ها مورد قبول نیست.
12- بارگذاری گواهي تاييديه سهميه رزمندگان از بالاترين مقام ارگان (براي استفاده کنندگان از سهميه رزمندگان)
13-بارگذاری گواهی مربوط به پذیرفته شدگان استفاده کننده از سهمیه مناطق محروم.
14-بارگذاری تصویر آخرین حکم کارگزینی استخدامی که دارای مهر و امضا محل استخدام باشد.
15-پذیرفته شدگان گرامی چنان چه دانش آموخته مقاطع قبلی (دکترای حرفه ای و تخصصی ) از دانشگاه دیگری به غیر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند می باید از نامه شماره 6988/آ/ص/101 مورخ 28/5/1403 این دانشگاه به همراه "فرم درخواست تاییدیه تحصیلی "دوره مربوطه به تفکیک هر مقطع (عمومی و تخصصی) پرینت تهیه و پس از تکمیل به دانشگاه علوم پزشکی مقاطع قبلی(عمومی و تخصصی) به صورت دستی یا با ارسال پستی ارائه نمایندو پس از ثبت در دبیرخانه آن دانشگاه (با امضاء و شماره و تاریخ و مهر آن دانشگاه در قسمت مشخص شده) اسکن کرده و در سامانه ثبت نام در قسمت اسکن یا الصاق تصاویر مدارک) بارگذاری کنید.(فرم مذکور به همراه نامه مورد اشاره این دانشگاه جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)
توجه: مهلت ارسال این مدارک تا تاریخ 1403/10/15 می باشد در صورت عدم پیگیری در مهلت مقرر و عدم بارگذاری مدرک مذکور مجوز ادامه تحصیل شما لغو و هرگونه عواقب ناشی از آن به عهده شما می باشد.
خواهشمند است از هرگونه مراجعه حضوری جهت انجام مراحل مربوط به ثبت نام به این مدیریت جدا خودداری شود.شایان ذکر است تمامی پذیرفته شدگان پس از دریافت شماره دانشجویی و شناسه نامه ثبت نامی ارسالی از طریق پیامک جهت انجام بقیه مراحل ثبت نام به خانم نیازی کارشناس امور فوق تخصصی در دانشکده پزشکی مراجعه نموده و یا به شماره تماس 05138002137جهت معرفی به گروه های آموزشی مربوط تماس حاصل نمایید.
فرمهای پیوست:
نامه شماره 6988/آ/ص/101 مورخ 1403/5/28 (درخواست تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی )