معاونت آموزشی

تقویم زمانی ثبت فعالیتهای مدرسین در نیمسال اول1404

همانطور که مستحضرید ثبت فعالیت­های اعضای هیات علمی طبق روال قبل در بستر سامانه آموزان (سیپاد) در حال انجام می­باشد موارد ذیل جهت تسهیل در فرایند انجام کار و اطلاع رسانی نحوه استفاده از سامانه تقدیم حضور می گردد. شایان ذکر است که در نیمسال اول 1404 حق التدریس در دو مرحله پرداخت می گردد.

1‏‏‏- مراحل تایید فعالیتهای مدرسین در نیمسال اول 1405‏‏‏-1404

 

نقش

آذرماه

بهمن ماه(ماه تسویه)

مدرس*

بررسی و تایید موظفی و دروس اخذ شده از تاریخ 01‏‏‏/09‏‏‏/1404 تا 07‏‏‏/09‏‏‏/1404 به محض تایید استاد در این مرحله امکان تغییر موظفی (سمت اجرایی، تاریخ استخدام، مرتبه و ..) وجود ندارد.

 

مدیر گروه

کنترل  و تایید فعالیت­های مدرسین از تاریخ 08‏‏‏/09‏‏‏/1404 تا 12‏‏‏/09‏‏‏/1404

کنترل  و تایید فعالیت­های مدرسین از تاریخ  01‏‏‏/11‏‏‏/1404 تا 10‏‏‏/11‏‏‏/1404

کارشناس حق التدریس

کنترل موظفی  و دروس اخذ شده مدرسین اعم از اعضای هیات علمی و مدرسین غیر هیات علمی از تاریخ 08‏‏‏/09‏‏‏/1404 و ارسال به حسابداری 15‏‏‏/09‏‏‏/1404

کنترل و تایید نهایی تجمیع فعالیتهای مدرسین از  تاریخ  11‏‏‏/11‏‏‏/1404 تا 18‏‏/11‏‏/1404

معاون آموزشی دانشکده

‏‏‏-

تایید نهایی تجمیع فعالیتهای مدرسین تا تاریخ 18‏‏‏/11‏‏‏/1404

حسابداری

پرداخت علی الحساب اول براساس لیست تایید شده مدیر گروه از تاریخ 16‏‏‏/09‏‏‏/1404

تسویه براساس لیست تایید شده معاون آموزشی دانشکده از تاریخ  18‏‏‏/11‏‏‏/1404

 

* چنانچه مدرسین محترم بعد از تایید آذرماه، درخواست اصلاح و تکمیل فعالیتهای آموزشی و پژوهشی داشته باشند در ماه بعدی با دسترسی مدیر گروه مربوطه امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

2‏‏‏- پرداخت حق التدریس برای اساتید و محاسبه معدل ارزشیابی دروس، منوط به درج ساعت مشارکت اساتید در فیلد تعریف گروه­های درسی در سامانه آموزان توسط کارشناسان آموزش یا کارشناسان گروه می­باشد. جهت وارد نمودن سهم مشارکت اساتید می­بایست در قسمت تعریف گروههای درسی، ویرایش درس، قسمت اساتید را انتخاب کرده و ساعت حق التدریس (تئوری، عملی، کارآموزی، کارورزی و کارگاهی) وارد گردد. (فایل راهنمای شماره 1به پیوست ارسال می گردد.)

3‏‏‏- دروسی که دارای بیش از یک مدرس می­باشد در صورتی که فاقد ساعت تدریس باشد در سامانه آموزان بطور پیش فرض صفر در نظر گرفته می­شود و حق التدریس تعلق نمی­گیرد.

4‏‏‏- کارشناسان محترم جهت وارد نمودن سمت­های اجرایی اصلی و فرعی، می­بایست تا مورخ 15‏‏/08‏‏/1404 در قسمت تعریف استاد، مشخصات پایه­ای حکم، سمت را وارد نمایند. چنانچه بعد از پردازش نیمسال اول 1404، سمت اجرایی وارد نشده بود، می­بایست از طریق کارتابل نامه­ها، تیکت درخواست پشتیبانی در سامانه آموزان برای بروز رسانی گروهی حکم ارسال کنند. (فایل راهنمای شماره 2 به پیوست ارسال می گردد.)

 

5‏‏‏- کارشناسان محترم جهت وارد نمودن اطلاعات کارشناسان آموزش، مدعوین، بازنشسته و دانشجویان دکتری می­بایست در قسمت مشخصات پایه: گروه آموزشی مربوطه، در قسمت مقاطع تحصیلی استاد: مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی و در قسمت مشخصات پایه­ای حکم: فقط نوع استخدام وارد نمایند. سپس در قسمت کنترل حق التدریس موظفی و سقف تدریس بررسی و چک گردد. مجدداً تاکید می گردد به جز نوع استخدام اطلاعات دیگری در قسمت مشخصات پایه ای حکم درج نگردد. (فایل راهنمای شماره 3 به پیوست ارسال می گردد.)

6‏‏‏- پرداخت حق التدریس به مدرسین غیر هیات علمی اعم از مدعو و بازنشسته منوط به ثبت درخواست مشارکت در تدریس توسط مدرس در سامانه آموزان و تایید مدیرگروه، کارشناس حق التدریس، معاون آموزشی و تایید رئیس دانشکده می باشد.

7‏‏‏- در خصوص پایان نامه­ها، پایان نامه­های دفاع شده از تاریخ 15‏‏/05‏‏/1404 لغایت 10‏‏/11‏‏/1404 مشمول  موظفی و پرداخت حق التدریس در نیمسال اول 14041می باشد.

8‏‏- مدرسین محترم نسبت به بررسی دقیق و چک کردن دروس، پایان نامه­ها و ساعت­ مشارکت خود نهایت دقت را مبذول فرمائید پس از تسویه ترم امکان تغییر ساعت یا ایجاد درس به هیچ عنوان وجود ندارد. (فایل راهنمای شماره 4 به پیوست ارسال می گردد.)

9‏‏- نحوه اعمال ضرایب دروس بین الملل طبق بندهای نامه شماره 327457‏‏/04 مورخ 20‏‏/07‏‏/1404 می بایست اعمال گردد.