اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های مختلف تخصصی سال تحصیلی 1401-1400
باسلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، فرآیند ثبت نام به شرح ذیل است.
مرحله اول:تمامی پذيرفته شدگان آزمون تخصصی بالینی موظفند ثبت نام خود را به صورت اينترنتي طبق راهنماي ثبت نام از تاريخ 15/1/1401 لغایت 17/1/1401 بامراجعه به سايت https://sipad.mums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew درج (کد ملی بعنوان: شماره شناسنامه و کد ملی) و با تکمیل دقیق فرمهای ثبت نامی وسایر فرم های مربوط انجام دهند.
مرحله دوم:پذیرفته شدگان موظفند جهت سپردن تعهد محضری در ابتدا به سایت دفتر امور حقوقی دانشگاه به آدرس Lawoffice.mums.ac.ir مراجعه کرده وپس ازانتخاب نوع تعهد (با توجه به سهمیه پذیرش)با در نظر گرفتن موارد زیر این بند،جهت سپردن تعهد محضری از فرم سند متناسب با نوع سهیمه پذیرش، پرینت تهیه کرده و به صورت حضوری به همراه ضامنین واجدالشرایط مورد قبول دفتر امور حقوقی دانشگاه ،به یکی از دفاتر اسناد رسمی درسراسرکشورمراجعه کرده و پس از اطمینان از صحت و مطابقت متن تعهد با فرم تعهد مندرج در سایت ، اصل تعهد محضری و تصویر آن را به دفتر امور حقوقی دانشگاه واقع در بلوار شهید فکوری- روبروی فکوری 94- شهرک دانش وسلامت- دفترامورحقوقی ارائه نموده و پس از دریافت شناسه / شماره نامه از کارشناس مربوطه و درج آن برروی تصویر سند ، اسکن تصویر سند را در سامانه ثبت نامی بارگذاری نمایند در صورت داشتن هرگونه سئوال در خصوص تعهدات، ، می توانند باشماره تماس مندرج در سایت دفتر امور حقوقی دانشگاه 38797258-38049441 تماس بگیرند.
توجه :سپردن اسناد تعهد خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و متناسب با سهمیه پذیرش در موعد ثبت نام دستیاران الزامی است. از این رو ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون ارائه تاییدیه دفتر امور حقوقی دانشگاه و اسکن تصویر خوانای سند تعهد(با درج شناسه نامه یا شماره نامه دفتر حقوقی)در سامانه ثبت نامی فاقد وجاهت قانونی است و در این صورت ادامه روند ثبت نام غیر ممکن است.
اطلاعات تکمیلی:
1-تمامی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه ایثاگران و رزمندگان، مناطق محروم ملزم به سپردن تعهد محضری می باشند.
2-کارکنان رسمي سایر وزارتخانه ها، سازمانها ويا نهاد ها که با ماموریت آموزشی به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت نموده و مورد پذیرش قرار می گیرند ملزم به سپردن تعهد محضری خدمتي خاص به محل استخدام خود بوده و می باید تصویر سند تعهد خود را جهت تایید به دفتر امور حقوقی دانشگاه تحویل نماید و پس از تایید و درج شماره شناسه/نامه در سامانه ثبت نامی بارگذاری کنند.
یاد آوری مهم:
عدم ثبت نام اینترنتی در فرصت تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
شماره تماس جناب آقای صفایی (رییس اداره تحصیلات تکمیلی )31409248 می باشد.
کارشناس مربوطه |
رشته تحصیلی |
شماره تماس |
خانم محیط زاده |
ارتوپدی- بیهوشی |
31409247 |
خانم رویین تن |
بیماریهای عفونی- بیماریهای مغز و اعصاب- طب کار- کودکان |
31409241 |
خانم البرز |
بیماریهای داخلی- زنان و زایمان |
31409233 |
پذيرفته شدگان گرامی درصورت داشتن سوال های مرتبط با سامانه ثبت نامی می توانند با شماره های 31409280-31409232-31409222 تماس حاصل نمايند. و در صورت داشتن سوالهای مرتبط با مسائل آموزشی براساس رشته قبولی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
مدارک مورد نياز جهت ثبت نام در سامانه مروارید :
توجه: فایلهای بارگذاری شده می بایست با فرمت JPGو حجم کمتر از KB300 باشد
- بارگذاری فایل عکس جدید 4×3 تمام رخ، با حجاب .
- بارگذاری تصویرتمام صفحات شناسنامه
- بارگذاری تصویر پشت و رو کارت ملی
- بارگذاری تصوير پشت وروکارت پايان خدمت يا معافيت دائم کفالت ويامدارک مستند مبني برانجام خدمت وظيفه عمومي حداکثر تا تاريخ 1400/6/31 (براي آقايان)
- بارگذاری تصویرپايان طرح يا معافيت از طرح .
- بارگذاری گواهی موفقیت در آزمون سنجش صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی (مختص فارغ التحصیلان سال 96 به بعد)
- بارگذاری موافقت نامه بدون قيد و شرط در خصوص بلامانع بودن ثبت نام و ادامه تحصيل به همراه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی از بالاترين مقام مسئول اجرايي ذيربط در استان مربوطه براي مستخدمين رسمي و پيماني دانشگاه هاي علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني يا وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها.
- بارگذاری گواهی سازمان نظام پزشکی مبنی بر لغو پروانه مطب و یا نداشتن پروانه مطب برابر بند 1 مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه مورخ 15/4/93 بدیهی است ثبت نام ازتمامی پذیرفته شدگان منوط به اخذ وبارگذاری گواهی مربوط در سامانه ثبت نامی می باشد.
- بارگذاری حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق برای پذیرفته شدگان که در استخدام رسمی، پیمانی وزارتخانه ها، سازمانها، نهادها و... می باشند. (بدیهی است تاریخ اجرای حکم می بایست از تاریخ شروع دوره دستیاری باشد.)
- بارگذاری تصویر آخرین حکم کارگزینی استخدامی که دارای مهر و امضا محل استخدام باشد.
- بارگذاری تصویر سند تعهد محضری که به تایید دفتر امور حقوقی رسیده است و شناسه نامه تایید دفتر امور حقوقی بررروی آن درج شده باشد .
- بارگذاری کارنامه قبولی با ذکر نمره و رتبه .
- بارگذاری گواهي تاييديه سهميه رزمندگان از بالاترين مقام ارگان (براي استفاده کنندگان از سهميه رزمندگان)
- بارگذاری گواهی مربوط به پذیرفته شدگان استفاده کننده از سهمیه مناطق محروم
- پذیرفته شدگان گرامی چنان چه دانش آموخته مقطع قبلی (دکترای حرفه ای) از دانشگاه دیگری به غیر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند می باید از نامه شماره 281780/1400مورخ 14/6/1400این دانشگاه به همراه "فرم درخواست تاییدیه تحصیلی وریزنمرات " پرینت تهیه و پس از تکمیل به دانشگاه علوم پزشکی مقطع قبلی ارائه نمایند و پس از ثبت در دبیرخانه آن دانشگاه (با امضاء و شماره و تاریخ و مهر دانشگاه در قسمت مشخص شده) اسکن کرده و در سامانه ثبت نام در قسمت اسکن یا الصاق تصاویر مدارک) بارگذاری کنند.(فرم مذکور به همراه نامه مورد اشاره این دانشگاه جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)
توجه: مهلت ارسال این مدارک تا 20/4/1401 می باشد در صورت عدم پیگیری در مهلت مقرر و عدم بارگذاری مدرک مذکور مجوز ادامه تحصیل شما لغو و هرگونه عواقب ناشی از آن به عهده شما می باشد.
- پذیرفته شده گرامی جهت بررسی صلاحیتهای عمومی و اخلاقی می باید از"فرم شماره2 هیات مرکزی گزینش" پیرینت گرفته و با دقت تمام موارد را به صورت خوانا تکمیل کرده و پس از الصاق عکس بر روی صفحه اول فرم ، سه صفحه فرم را در قسمت اسکن مدارک با کیفیت بالا بارگذاری نمایید.(فرم مذکور جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)
- پذیرفته شدگان موظفند از فرم " خلاصه پرونده دستیاران رشته های تخصصی " پرینت گرفته با دقت تمام موارد را تکمیل نموده و سپس در قسمت اسکن مدارک بارگذاری نمایند. (فرم مذکور جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)
پذیرفته شدگان ذکور مشمول نظام وظیفه می بایست براساس فرآیند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند.
تذکر مهم :خواهشمند است به منظور پیشگیری شیوع بیماری کرونا از هرگونه مراجعه حضوری جهت انجام مراحل مربوط به ثبت نام به این مدیریت جدا خودداری شود. شایان ذکر است تمامی پذیرفته شدگان پس از دریافت شماره دانشجویی و شناسه نامه ثبت نامی که از طریق پیامک به فرد ارسال می شود جهت انجام بقیه مراحل ثبت نام با کارشناسان محترم دانشکده پزشکی طبق جدول ذیل تماس حاصل نمایند.
خانم مریم بهزاد |
خانم مریم ملکی |
آقای مهدی ازغدی |
خانم زینب نیازی |
خانم مهین نقی نیا |
رادیولوژی |
بیماریهای داخلی |
زنان و زایمان |
بیماریهای چشم |
بیماریهای کودکان |
بیهوشی |
بیماریهای قلب وعروق |
طب اورژانس |
روانپزشکی |
شماره تماس 38002506 |
ارتوپدی |
بیماریهای عفونی وگرمسیری |
پزشکی هسته ای |
پزشکی اجتماعی |
|
جراحی مغز و اعصاب |
ارولوژی |
گوش وحلق وبینی |
طب کار |
|
آسیب شناسی |
بیماریهای مغز و اعصاب |
جراحی عمومی |
پزشکی خانواده |
|
رادیوانکولوژی |
شماره تماس 38002136 |
شماره تماس 38002135 |
شماره تماس 38002137 |
|
بیماریهای پوست |
|
|
|
|
شماره تماس 38002131 |
|
|
|
|
فرمهای پیوست:
نامه شماره 281780/1400 مورخ 14/6/1400 جهت دانلود(درخواست تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی )
فرم درخواست تاییدیه تحصیلی وریزنمرات دوره جهت دانلود
فرم شماره 2 (هیات مرکزی گزینش دانشجو) جهت دانلود
فرم شناسه " خلاصه پرونده دستیاران رشته های تخصصی"
معاونت آموزشی دانشگاه
مدیریت امور آموزشی