اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های مختلف تخصصی سال تحصیلی 1401-1400

  •  

باسلام و عرض تبريک به مناسبت موفقيت و ورود شما به سنگر مقدس دانشگاه ، فرآیند ثبت نام به شرح ذیل است.

مرحله اول:تمامی پذيرفته شدگان آزمون تخصصی بالینی موظفند ثبت نام خود را به صورت اينترنتي طبق راهنماي ثبت نام از تاريخ  1400/7/19 لغايت 1400/7/28  بامراجعه به سايت  https://sipad.mums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew  درج (کد ملی بعنوان: شماره شناسنامه و کد ملی )  و با  تکمیل دقیق فرمهای ثبت نامی وسایر فرم های مربوط انجام دهند. شایان ذکر است شروع به دوره کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا روز یکشنبه 1400/08/01 می باشد.

مرحله دوم:پذیرفته شدگان موظفند جهت سپردن تعهد محضری در ابتدا به سایت دفتر امور حقوقی دانشگاه به آدرس Lawoffice.mums.ac.ir  مراجعه کرده وپس ازانتخاب نوع تعهد (با توجه به سهمیه پذیرش)با در نظر گرفتن موارد زیر این بند،جهت سپردن تعهد محضری از فرم سند متناسب با نوع سهیمه پذیرش، پرینت تهیه کرده و به صورت حضوری به همراه ضامنین واجدالشرایط مورد قبول دفتر امور حقوقی دانشگاه ،به یکی از دفاتر اسناد رسمی درسراسرکشورمراجعه کرده  و پس از اطمینان از صحت و مطابقت متن تعهد با فرم تعهد مندرج در سایت ، اصل تعهد محضری و تصویر آن را به دفتر امور حقوقی دانشگاه واقع در بلوار شهید فکوری- روبروی فکوری 94- شهرک دانش وسلامت- دفترامورحقوقی ارائه نموده و پس از دریافت شناسه / شماره نامه از کارشناس مربوطه و درج آن برروی تصویر سند ، اسکن تصویر سند را در سامانه ثبت نامی بارگذاری نمایند در صورت داشتن هرگونه سئوال در خصوص تعهدات، ، می توانند باشماره تماس مندرج در سایت دفتر امور حقوقی دانشگاه 38797258-38049441 تماس بگیرند.

توجه :سپردن اسناد تعهد خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و متناسب با سهمیه پذیرش در موعد ثبت نام دستیاران الزامی است. از این رو ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون ارائه تاییدیه دفتر امور حقوقی دانشگاه و اسکن تصویر خوانای سند تعهد(با درج شناسه نامه یا شماره نامه دفتر حقوقی)در سامانه ثبت نامی  فاقد وجاهت قانونی است و در این صورت ادامه روند ثبت نام غیر ممکن است.

 

اطلاعات تکمیلی:

1-  تمامی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه ایثاگران و رزمندگان، مناطق محروم  ملزم به سپردن تعهد محضری  می باشند.

2-  کارکنان رسمي سایر وزارتخانه ها، سازمانها ويا نهاد ها که با ماموریت آموزشی به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت نموده و مورد پذیرش قرار می گیرند ملزم به سپردن تعهد محضری  خدمتي خاص به محل استخدام خود بوده  و می باید تصویر سند تعهد خود را جهت تایید به دفتر امور حقوقی دانشگاه تحویل نماید و پس از تایید و درج شماره شناسه/نامه در سامانه ثبت نامی بارگذاری کنند.

یاد آوری مهم:

عدم ثبت نام اینترنتی در فرصت تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

 

شماره تماس جناب آقای صفایی (رییس اداره تحصیلات تکمیلی )31409248 می باشد.

کارشناس مربوطه

رشته تحصیلی

شماره تماس

خانم محیط زاده

آسیب شناسی- ارتوپدی- بیماریهای پوست- بیهوشی- رادیوانکولوژی-جراحی عمومی- جراحی کلیه و مجاری ادراری- روانپزشکی

31409247

خانم رویین تن

بیماریهای عفونی-بیماریهای قلب و عروق- بیماریهای مغز و اعصاب-پزشکی هسته ای- جراحی مغز و اعصاب- چشم پزشکی- طب کار- کودکان- طب اورژانس

31409241

خانم البرز

بیماریهای داخلی- زنان و زایمان- گوش و حلق و بینی- پزشکی اجتماعی- رادیولوژی

31409233

ضمناً اتباع خارجی با خانم خزاعی به شماره 31409250 تماس حاصل نمایند.

پذيرفته شدگان گرامی درصورت داشتن  سوال های مرتبط با سامانه ثبت نامی می توانند با شماره های 31409280-31409232-31409222 تماس حاصل نمايند. و در صورت داشتن سوالهای مرتبط با مسائل آموزشی براساس رشته قبولی  با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.

مدارک مورد نياز جهت ثبت نام در سامانه مروارید :

توجه: فایلهای بارگذاری شده می بایست با فرمت   JPGو حجم کمتر از KB300 باشد

  1. بارگذاری فایل عکس جدید 4×3 تمام رخ، با حجاب .
  2. بارگذاری تصویرتمام صفحات شناسنامه
  3.   بارگذاری تصویر پشت و رو کارت ملی
  4.  بارگذاری تصوير پشت وروکارت پايان خدمت يا معافيت دائم کفالت ويامدارک مستند مبني برانجام خدمت وظيفه عمومي حداکثر تا تاريخ 1400/6/31 (براي آقايان)
  5. چنانچه داوطلبی شروع به دوره سربازی نکرده و در فرم ثبت نام خود شروع سربازی را تا پایان مرداد ماه اعلام نموده باشد مجاز به شروع به دوره نیست.

    پذیرفته شدگان ذکور مشمول نظام وظیفه می بایست براساس فرآیند ذیل برای ارسال درخواست معافیت از تحصیل خود از حوزه وظیفه عمومی اقدام کنند.

    فایل راهنمای تکمیلی مشمولین نظام وظیفه

    فیلم آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور (اینترنتی)

     1

  6.  بارگذاری تصویر‌پايان طرح يا معافيت از طرح . 
  7. بارگذاری گواهی موفقیت در آزمون سنجش صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی (مختص فارغ التحصیلان شهریور ماه 96 به بعد)
  8. بارگذاری موافقت نامه بدون قيد و شرط در خصوص بلامانع بودن ثبت نام و ادامه تحصيل به همراه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی از بالاترين مقام مسئول اجرايي ذيربط در استان مربوطه براي مستخدمين رسمي و پيماني دانشگاه هاي علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني يا وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها.
  9. بارگذاری گواهی سازمان نظام پزشکی مبنی بر لغو پروانه مطب و یا نداشتن پروانه مطب برابر بند 1 مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه مورخ 93/4/15 بدیهی است ثبت نام ازتمامی پذیرفته شدگان منوط به اخذ وبارگذاری گواهی مربوط در سامانه ثبت نامی می باشد.
  10. بارگذاری حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق برای پذیرفته شدگان که در استخدام رسمی، پیمانی وزارتخانه ها، سازمانها، نهادها و... می باشند. (بدیهی است تاریخ اجرای حکم می بایست از تاریخ شروع دوره دستیاری باشد.)
  11. بارگذاری تصویر آخرین حکم کارگزینی استخدامی که دارای مهر و امضا محل استخدام باشد.
  12. بارگذاری تصویر سند تعهد محضری که به تایید دفتر امور حقوقی رسیده است و شناسه نامه تایید دفتر امور حقوقی بررروی آن درج شده باشد .
  13. بارگذاری کارنامه قبولی با ذکر نمره و رتبه .
  14. بارگذاری گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 1400/6/31 برای دانشجویان سال آخر.

14- بارگذاری گواهي تاييديه سهميه رزمندگان از بالاترين مقام ارگان (براي استفاده کنندگان از سهميه رزمندگان)

15-بارگذاری گواهی مربوط به پذیرفته شدگان  استفاده کننده از سهمیه مناطق محروم

16- پذیرفته شدگان گرامی چنان چه دانش آموخته مقاطع قبلی (دکترای حرفه ای) از دانشگاه دیگری به غیر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند می باید از نامه شماره 281780/1400مورخ 14/6/1400 این دانشگاه به همراه "فرم درخواست تاییدیه تحصیلی "دوره مربوطه پرینت تهیه و پس از تکمیل به دانشگاه علوم پزشکی مقطع عمومی خود ارائه نمایند و پس از ثبت در دبیرخانه آن دانشگاه (با امضاء و شماره و تاریخ و مهر دانشگاه در قسمت مشخص شده) اسکن کرده و در سامانه ثبت نام  در قسمت اسکن یا الصاق تصاویر مدارک بارگذاری کنید.(فرم مذکور به همراه نامه مورد اشاره این دانشگاه جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)

توجه: مهلت ارسال  این مدارک (تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی از سوی دانشگاه مذکور ) تا 1401/6/30 می باشد در صورت عدم پیگیری در مهلت مقرر و عدم ارسال مدرک مذکور مجوز ادامه تحصیل شما لغو و هرگونه عواقب ناشی از آن به عهده شما می باشد.

17- پذیرفته شده گرامی جهت بررسی صلاحیت های عمومی  و اخلاقی می باید ازفرم شماره2 " هیات مرکزی گزینش" پرینت گرفته و با  دقت تمام موارد را به صورت خوانا تکمیل کرده و پس از الصاق عکس بر روی صفحه اول فرم ، سه صفحه فرم را در قسمت اسکن مدارک با کیفیت بالا  بارگذاری نمایید. بهتر است جهت بهتر بارگذاری نمودن فرم مذکور از نرم افزار  cam Scanner  استفاده نمایید.(فرم مذکور جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.).

18- پذیرفته شدگان موظفند از فرم " خلاصه پرونده دستیاران رشته های تخصصی " پرینت گرفته  با دقت تمام موارد را تکمیل نموده و سپس در قسمت اسکن مدارک بارگذاری نمایند. (فرم مذکور جهت دانلود در انتهای اطلاعیه قرار داده شده است.)

تذکر مهم :خواهشمند است  به منظور پیشگیری  شیوع بیماری کرونا از هرگونه مراجعه حضوری جهت انجام مراحل مربوط به ثبت نام به این مدیریت جدا خودداری شود. شایان ذکر است تمامی پذیرفته شدگان پس از دریافت شماره دانشجویی و شناسه نامه ثبت نامی که  از طریق پیامک به فرد ارسال می شود جهت انجام بقیه مراحل ثبت نام با کارشناسان محترم دانشکده پزشکی طبق جدول ذیل تماس حاصل نمایند.

کارشناس

رشته تحصیلی

شماره تماس

خانم ایماقی

رادیولوژی- بیهوشی- ارتوپدی- جراحی مغز و اعصاب -آسیب شناسی – رادیوانکولوژی- بیماریهای پوست

38002131

خانم نقیبی نیا

بیماریها ی کودکان

38002506

خانم ملکی

بیماریهای داخلی- بیماریهای قلب و عروق- بیماریهای عفونی و گرمسیری-  کلیه جراحی کلیه ومجاری ادراری- بیماریهای مغز و اعصاب

38002136

خانم نیازی

چشم پزشکی- روانپزشکی- پزشکی اجتماعی- پزشکی خانواده- طب کار

38002137

آقای ازغدی

زنان و زایمان-طب اورژانس-پزشکی هسته ای- گوش و حلق و بینی-

جراحی عمومی

38002135

 

شروع به دوره تمامی پذیرفته شدگان از روز 1400/08/01 می باشد.

  • شرکت در آزمون ارتقا وکسب نمره اخلاق پزشکی منوط به شرکت در کارگاه های آموزشی می باشد. لذا تمامی پذيرفته شدگان موظف به شرکت درکلیه کارگاههای آموزشی می باشند.جهت کسب اطلاع از جدول زمان بندی کارگاه ها به لینک ذیل مراجعه نمائید.عواقب ناشی از عدم شرکت در کارگاه آموزشی به عهده پذیرفته شده می باشد.

https://medical.mums.ac.ir/manager/2014-02-01-10-43-66/2014-02-01-10-43-20

 

فرمهای پیوست:

نامه شماره 281780/1400 مورخ 14/6/1400 جهت دانلودرخواست تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی )

فرم درخواست تاییدیه تحصیلی وریزنمرات دوره جهت دانلود

فرم شماره 2 (هیات مرکزی گزینش دانشجو) جهت دانلود

 فرم شناسه  " خلاصه پرونده دستیاران رشته های تخصصی"

 

معاونت آموزشی دانشگاه

مدیریت امور آموزشی